Miskraam of niet ! Let op met foto!

[quote quote=10313267]De test gaat af op het hormoon.. als je een miskraam hebt, is het hormoon niet direct uit je lichaam. Hierdoor kan een test alsnog een tijd positief blijven uitslaan. Met dit soort dingen, het betreft hier je gezondheid, raad ik je echt aan om met een verloskundige praktijk of gewoon je huisarts contact op te nemen in plaats van informatie op een forum of het internet opdoen. Het forum is er om advies te bieden, maar bied zeker geen medische antwoorden.[/quote]

Dankjewel voor je opmerking. Donderdag neemt de VK contact met mij op, moet het tot die tijd aankijken. Verder geen advies oid gehad.
Het is enkel rood en donkerrood bloed. Verder niks. Sinds net ook wat misselijk en (licht) pijnlijke borsten. 

Ik hoop enorm voor je dat het geen miskraam is en dat straks met de termijnecho alles goed mag zijn?.
Heel veel succes donderdag?.
Als je wilt, laat je dan even iets weten?

[quote quote=10313300]Ik hoop enorm voor je dat het geen miskraam is en dat straks met de termijnecho alles goed mag zijn. Heel veel succes donderdag. Als je wilt, laat je dan even iets weten?[/quote]
Bedankt! Dat doe ik ?

[quote quote=10313300]Ik hoop enorm voor je dat het geen miskraam is en dat straks met de termijnecho alles goed mag zijn. Heel veel succes donderdag. Als je wilt, laat je dan even iets weten?[/quote]
Bedankt! Dat doe ik ?

Hoi, toen ik met 6 weken een miskraam had verloor ik ook zulke stukken weefsel. Is ook best hard/stevig. Ik had toen ook een duidelijk vruchtzakje verloren. Hoop natuurlijk dat het niks is! Maar ziet er natuurlijk niet goed uit.. succes

Ben vandaag gebeld. Kunnen er nog niet zoveel mee. Omdat het nog zo pril is, als het wel goed is en ik enkel rood en donkerrood bloed verlies heb, het al is afgenomen en verder geen klonten oid verlies. Over 2 weken nieuwe bel afspraak (tenzij ik eerder ergens last van heb oid) dan pas ook een nieuwe test doen en kijken wat die zegt.  Dus afwachten... 

Terug
Bovenaan