Miskraam

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Begin deze week was ik nog zoooooooo gelukkig, maar voor 99% zeker heb ik afgelopen dinsdag een miskraam gehad. Ben dinsdagnacht gaan bloeden en ben  woensdagochtend  gelijk naar de HA geweest. Moest toen plat op bed gaan liggen en zo veel mogelijk rusten. Donderdagochtend  vroeg  was het bloeden zo snel het was gekomen ook zo snel weer gestopt. Ben vandaag weer bij de ha geweest en ik moet nu na het weekend voor de zekerheid nog een zwangerschapstest doen om helemaal zeker te weten dat ik niet meer zwanger  ben. Maar waarom heb ik nog alle zwangerschapskwaaltjes??? Ik weet dat de hormonen waarschijnlijk nog niet helemaal m'n lichaam uit zijn. Maar waarom duurt het zo lang dan?

Ik voel me zooo ongelukkig joh. Volgens de ha gebeurt dit heel vaak bij een eerste zwangerschap en hoef me verder helemaal geen zorgen te maken. Tja, makkelijker gezegd dan gedaan, want stel dat ik weer zwanger raak kan ik toch niet meer blij zijn bij het zien van een streepje op de zwangerschapstest.... heb dan alleen maar angst dat het weer mis gaat.

Liefs,
Lei

ach meisssie wat sneu!!! ik leef met je mee! dikke knuffel

Oh Lei, wat erg voor jullie!!
Lekker makkelijk praten van zo'n HA... daar heb je nu toch nix aan...
Maar je zegt dat je nog eens moet testen en dat je nog alle kwaaltjes hebt... misschien is er nog een sprankeltje hoop? Ik lees heel vaak dat het bloeden vooraf wordt gegaan doordat kwaaltjes als gevoelige borsten ineens verdwijnen... ik hoop voor je dat het alsnog goed gaat meid! Ik duim effe heeeeeeeel hard voor je... Laat je gauw wat weten?

Liefs,

Tammy

Heee,Lei,wat is dit nou????
Wat sjit voor jullie...oh,en nu maar weer afwachten...
Ik hoop voor je dat het toch nog goed komt.
Moet je wachten met testen tot na het weekend..waarom niet nu??

Heeel veel sterkte,dikke knuffel,

Liefs,Swinnie

Hoi Lei,

WAt erg voor je meid....ik hoop dat je steun hebt aan de mensen om je heen, want dat kun je nu wel gebruiken. Dat gevoel van angst voor een volgende zwangerschap moet je nu nog niet hebben, probeer je lichaam zoveel mogelijk rust te geven en huil als je wilt huilen, want dit is heel verdrietig....

Liefs en een dikke knuffel Dre

hoi Lei,

jee wat een ellende en onzekerheid.
Heel veel sterkte en laat ons vooral weten hoe het met je is.

ha lei,

nu maar hopen dat het positief uitpakt
je hoort het wel meer dat er een bloeding optreed in het begin
en je vruchtje er dan toch nog is
duim heel hard voor je x

Terug
Bovenaan