Miskraam

Lieve Lei!

Ik misde je al op het andere forum en vandaag keek ik hier ff op en wat lees ik nu? VERDOMME ZEG! dat is enorm shit pff..

Ik vind het zo erg voor je en ik wil je veel sterkte wensen!

Liefs ssuss

Hoi,
Ook ik zit in jou schuitje..Het komt echt vaak voor als je het zo hoort..
Alleen wat heb jij eraan he?
Je bent meteen blij, en plannen aan het maken, en ineens kun je alles weer stop zetten, en voel je je keirot..
Ik heb het net twee weken geleden gehad,en het viel me zwaar tegen hoor!!
Weet wat je doormaakt, en denk aan je!
Heel veel sterkte, R

Jeetje Lei, ik was net blij voor jou dat het zo snel raak was bij jullie!
Hou je haaks en ik wens je echt heel veel sterkte!!!

Groetjes jelka

Hey Lei,

Ik leef met je mee!  
Heb je de HA al gesproken? Hopelijk heb je gauw uitsluitsel... Die vage streepjes geven je wellicht nog wat (valse??) hoop... Ik duim echt heeeeel hard dat het nog allemaal goed komt... Jij hoort niet in de Klusbus thuis!!! Jij moet lekker in die Pufbus blijven!

Laat je gauw wat van je horen??

Liefs,

Tammy

hallo

ik hoop dat het allemaal toch postitief voor je uitpakt en dat je dus nog gewoon zwanger bent
ik duim voor je
veel succes

liefs ikjes

Hoi meiden,

Ik heb zojuist de hapraktijk gebeld, want ik had een heeeel vaag streepje (schaduw)  op m'n zwangerschapstest. Ik vertelde de assistente hierover en dat ik er van uit ben gegaan dat de test dus negatief is. Zij zei dus dat ook een heeeeeeeel licht streepje aangeeft dat er nog zwangerschapshormonen in je lichaam zitten. De ha belt me strakjes terug. Ik hoop niet dat ik nu alsnog naar het ziekenhuis moet om me "schoon" te laten maken!!!!

Ik hou jullie op de hoogte. En nogmaals bedankt voor jullie ontzettende lieve reacties, geeft me echt een onwijs fijn gevoel.

En Tammy, hoe gaat het inmiddels met jou?

Liefs,
Lei

Terug
Bovenaan