Miskraam?

<p>Hi allemaal, </p><p>Ik ben vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger. Heb op 7 okt positief getest. 8 okt was mijn nod. 9 okt nog maals getest en de test liep op. </p><p>Nu heb ik woensdag en do wat roze afscheiding gehad. En sinds gister ochtend helderrood bloedverlies. Het is vooral bij naar het toilet gaan. Ik heb af en toe ook wat krampen. Het voelt een beetje als menstruatie achtige pijn. </p><p>Ik heb gister de vk al gesproken die zei dat bloedverlies vaker voorkomt in het begin. Die zei dat ik het meost afwachten of het erger werd. Maar ik heb er totaal geen goed gevoel over in combi met de menstruatie achtige pijn. Het is niet veel erger geworden als gister, maar de bloeding blijft. Omdat het zo pril is vraag ik me ook af in hoe verre ik kan merken wanneer ik het vruchtje echt ben verloren. </p>
 
Hi! Ik heb met 5 weken een miskraam gehad. Het was voor mij een lichte menstruatie, leek eerder minder dan mijn normale menstruatie. Ik heb niet echt stolsels of iets verloren, het enige waaraan ik het merkte was dat de testen steeds lichter werden.
Ik snap je onzekerheid heel goed! Het kan ook zomaar zijn dat het onschuldig is hè! Het enige wat je kunt doen is afwachten helaas..
 
Heey, ik zit op dit moment in hetzelfde schuitje. Heb al wel een eerdere miskraam gehad en die ging gepaard met erg zware menstruatie krampen. Deze krampjes vallen dus in het niet bij mijn vorige miskraam. Toch zegt ook mijn gevoel dat dit echt niet goed is. Ik wacht even een paar dagen wat de bloeding doet en zal dan een test gaan doen. Hopelijk wat duidelijkheid dan. Ondanks alle negatieve signalen hou ik toch dat kleine sprankje hoop....
 
 
Ik heb twee miskramen gehad, met 5 en 6 weken. Bij mij startte het met een beetje bloedverlies maar na een paar dagen werd het heel heftig. Het liep er echt uit als ik naar de wc ging, met stolsels.
Maar bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een paar dagen bloedverlies bij het afvegen. Dat was uiteindelijk niks ergs, ik heb inmiddels een super gezonde dochter van 20 maanden. Uiteindelijk bleek dat de placenta erg laag lag, dat kan bloedverlies veroorzaken in het begin van de zwangerschap. 
Hopelijk is het bij jou ook iets onschuldigs. Sterkte nogmaals ?
 
@mividw bedankt voor je reactie. Wat heb je toen gedaan? Heb je de vk nog gebeld? Ik heb wel getest met die was wel positief maar heel licht eigenlijk zoals de eerste.
@dmp wat naar! Is de bloeding bij jou erg? Ik heb al een aantal dagen het idee dat het niet goed zit. Al voor de bloeding. Had gewoon zo'n gevoel.. 
 
Nee ik heb het afgewacht.. mijn testen bleven vrij licht, toen kwam de bloeding van ongeveer 6 dagen en daarna nog een test die bijna wit was helaas. Mijn cyclus is meteen weer gestart daarna in inmiddels opnieuw zwanger.
Blijven duimen dat het bij jou onschuldig is ?
 
Ja als ik vorige week niet getest had zou ik zeggen dat ik een week te laat ben met mijn menstruatie en had ik nooit geweten dat ik zwanger was zeg maar .. dus eigenlijk weet ik ook wel dat afgelopen is maarja. Is het bij jou alleen nog maar bij toiletbezoek? Of heb je ook wel een inlegkruisje nodig...
 
@ongeduldje wat fijn dat het de laatste keer niks wat en dat je een gezonde dochter hebt!
@mividw wat fijn dat je cyclus daarna meteen weer is gestart en je opnieuw zwanger bent!
@dmp Vooral bij het toilet bezoek verlies ik bloed echt drupjes soms. Heb wel een maandverband in maar het is niet zo dat deze helemaal vol ziet. Ik gebruik tijdens mijn menstruatie tampons dus kan niet vergelijken of dit dezelfde hoeveelheid is. Hoe is dat bij jou? 
 
Terug
Bovenaan