Miskraam?

De bloeding werd vandaag al minder en is inmiddels gestopt.. Net bij het afvegen alleen een heel klein beetje oud bloed.. Zou het dan alsnog een miskraam kunnen zijn geweest?
Heb dus vanaf vrijdag ochtend bloedingen gehad. Vrijdag de hele dag maar meer bij het afvegen. Zaterdag was het wat meer en ook wat krampen.leek wel menstruatie. Soms een klein beetje in inlegkruisje, maar niet zoals zoveel dat ik hem vaak moest verschonen. Vandaag geen krampen en bloedverlies was stuk minder en nu gestopt.
Ik ga morgen sowieso de vk bellen omdat ik graag een echo wil om te kijken of er evt nog wat zit.. Ik wil geen hoop houden, maar omdat het niet extreem is geweest en zo kort twijfel ik toch.. 
 
Hoi jackyy,
Ik heb ook meerdere miskramen gehad. En ik was er van overtuigd dat het bij mijn dochtertje ook zou gebeuren. Bloedverlies, rood en bruin, krampen die uitstraalde naar mijn rug en benen, en dat meerdere keren. Maar geen stolsels. Dit heeft tm week 8 geduurd. (Krampen waren alleen in het begin). En wat ik al zei, ik heb een dochtertje van 15 maanden! Kan goed gaan!
 
Wat raar dat je vk zegt dat je minstens 2 uren krampen moet hebben.. ik heb de zwangerschap voor mijn huidige zwangerschap ook (heel weinig) bloedverlies gehad maar dat bleek toch echt niet goed. Had verder helemaal nergens last van.? Maar had het bij mijn zoontje (1e zwangerschap) ook en dat is helemaal goed gekomen! Het kan altijd 2 kanten opgaan! Ik ben benieuwd of je al meer weet, ik hoop op een goede afloop voor jou!?
 
Ik heb bij mijn jongste dochter ook bloedverlies gehad was aan het winkelen en het stroomde eruit ben toen met de ambulance opgehaald ze dachten ook aan een miskraam maar in het ziekenhuis zagen we een kloppend hartje.
Dus bloedverlies komt voor in een zwangerschap.
Nu een gezonde dochter van 3.5 jaar.
 
Bedankt voor alle reacties. Gister was het bloeden gestopt tot ik vanmorgen weer begon te bloeden. Nu is dat inmiddels ook weer gestopt. Maar vanmorgen getest en die test is zo goed als negatief. Een heeeel licht streepje te zien. Morgen mag ik de vk bellen om te overleggen voor een echo dan heb ik sowieso meer duidelijkheid al voelt het totaal niet goed gezien de test minder is. 
 
Heey Jackyy,
Heb nog even meegelezen omdat ik toch wel benieuwd was naar jouw uitkomst. Wat vreselijk balen van je test... Dat is meestal geen goed teken nee als je test vager is dan een eerdere test. Ik ga morgen ook de VK bellen om de geplande afspraken te annuleren. Ben benieuwd of ze alsnog even willen kijken of mijn lichaam al het werk al gedaan heeft. Heb begin van de avond toch nog een testje gedaan, to be sure. Maar witter dan deze test vind je ze niet ;) helaas, helaas .. hopelijk volgende week dus weer gewoon eisprong dus kunnen we weer proberen!
 
@dmp Ben ook benieuwd wat de vk zegt. Echt balen. Hopelijk de volgende ronde. Ik mag over een uurtje de vk bellen. Sinds gister middag is de bloeding weet gestopt en nu weg gebleven. Ik snap er helemaal niks meer van. Ik hoop echt dat ik vandaag langs mag komen zodat ik niet meer zo in onzekerheid zit. Dan kunnen we ons ook weer richten op de volgende ronde.
 
Terug
Bovenaan