Miskraam?

Dit herken ik wel. Ik had lichte krampjes en een beetje bloedverlies, dat nam wat toe en bij de vk heb ik een echo laten maken en toen erkenden ze de mk. Het duurde dagen voordat er stolsels kwamen bij mij, maar helderrood bloed met krampen is geen goed teken denk ik.. ik bleef nog wel wekenlang positieve zwangerschapstesten hebben, dus voor zekerheid kan je een echo vragen..
 
Jaa ik heb wel minder bloedverlies dan tijdens mijn menstruatie maar toch wel de hele dag door die menstruatie krampjes enzo. Het is bij mij vanmorgen begonnen met direct een flinke druppel helder rood bloed. Geen krampje of iets ter aankondiging. Dus was wel even schrikken. Voelde het dus echt totaal niet aankomen. maar ook wat jij zegt, sinds mijn positieve test toch een onzeker gevoel. Alsof t niet zo was ofzo.
Ben benieuwd of ik morgen nog steeds vloei want dan is het wel duidelijk denk ik. Gaan we gewoon voor een nieuwe kans...
Als ik jouw verhaal lees heb ik meer hoop in een goede afloop bij jou dan bij mij iig! 
 
@stephw ik wil ook wel een echo dan kan ik het ook los laten maar weet niet zo goed wat ik moet doen wbt het bellen van de verloskundige.
 
 
@dmp nou bij mij drupt het er echt uit op het toilet. En bij mij ook eerst een bloeding en toen daarna wat krampjes. De krampjes worden wel erger en vooral als ik zit of lig worden ze erger.. Maar het is niet dat ik zeg dit is wel heel erg. Ik vind die onzekerheid gewoon heel moeilijk. Als het zo is dan is het zo dan kan ik het loslaten maar voor nu blijf ik gewoon licht vloeien. De vk zei gisterer dat als het een mk is dat ik dan 2 uur flinke buikpijn zal hebben. 
 
Hi Jackyy,
Ik heb zelf alleen maar nare ervaringen met bloedingen, want die liepen bij mij altijd uit op een miskraam. Maar dat hoeft niet zo te zijn! Heel veel vrouwen (ook in mijn omgeving) verliezen bloed in hun zwangerschap.
Ik heb ze mijn miskramen alleen allemaal wel totaal anders ervaren. Met pijn, zonder pijn, heel veel bloed, weinig bloed. Maar wel altijd met stolsels en in 2 gevallen ook met vruchtzakje. Soms zette het gelijk door en soms na een paar dagen. Dit is alleen ook weer bij iedereen anders. Nu weet ik bij mezelf goed het verschil tussen een menstruatie en miskraam omdat ik zelf altijd heel licht ongesteld ben. Ik weet niet wanneer je een echo zou kunnen krijgen, maar wat je misschien nog zou kunnen doen is je huisarts vragen of je hcg mag laten prikken.. Dit heb ik ook 1x gedaan. Ik wist toen dat ik dat ik een miskraam zou krijgen omdat mijn hcg veel te laag was. Ook als je testen niet verder oplopen dan is dat een teken dat je hcg niet genoeg stijgt.
Ik ga in ieder geval voor je duimen ??
 
@skye wat naar dat je dat zovaak hebt meegemaakt. Ik zat er indd aan te denken om een bloedtest te vragen om mijn hcg na te kijken. Ik heb gister een test gedaan en had wel verwacht dat hier inmiddels wel een duidelijk streepje moest staan maar dat was dus niet zo. Wel een streepje en heel iets duidelijker als die van vorige week.. 
 
Wat een onzerkheid voor je. Vreselijk. Hier is het volledig doorgezet gister avond. Stolsels/krampen, de hele mikmak. Dus ik ben er ondertussen zeker van dat ik het afgestoten heb. Heel vervelend maar wel duidelijkheid nu .. sterkte nog de komende dagen.
 
Terug
Bovenaan