miskraam

Ik heb vorige maand na 9 weken ook een miskraam gehad.Ik ben toen na 8 dagen gecurreteerd. Maar ik bleef vloeien dus ben ik afgelopen woensdag weer gecureteerd en toen bleek er nog een stuk placenta en een vleesboompje in te zitten. Zou die vleesboom een oorzaak van die miskraam kunnen zijn.
Wie heeft dit ook meegemaakt??

hoi diane,

ik heb ook een miskraam gehad en ben 18 juni gecurreteerd en ik ben nu 12 dagen verder en vloei nog steeds.
hoelang heb jij gevloeid toen jij contact hebt gezocht bij de gyn.
aangezien wij 11 juli op vakantie gaan, zou ik toch graag willen dat het vloeien over zou zijn.
ik hoop snel wat van je te horen.

groetjes van sonja

hoi diane,

hier ben ik weer.
ik ben vandaag bij de gyn. geweest, want ik vertrouwde het niet en wat denk je, zit er nog een vruchtzak in de baarmoeder.
ik heb nu medicijnen gekregen voor het stoppen van vloeien, als het maandag niet over is, dan moet ik volgende week woensdag 2 dagen voor de vakantie weer gecurreteerd worden.
nou fraai is dat, dan denk je dat je van alles af bent en dat je het kan verwerken, dan krijg je dit te horen.

wat betreft jou vraag, daar weet ik geen antwoord op. sorry

zo ik heb mijn hart weer gelucht en hoop dat je het niet erg vind

groetjes van sonja

hoi sonja, ik heb 4 weken vloeiend rondgelopen. toen ik voor de tweede keer gecureteerd werd vloeide ik maar twee weken en werd ik na vier weken na mijn tweede curetage weer ongesteld. Er zijn veel pakken maandverband door heen gegaan.Hoe lang was jij zwanger en hoe gaat het nu met je?
groetjes diane

hoi diane,

ik was 12 weken zwanger toen ik een miskraam kreeg.
gisteren 8 juli ben ik weer gecureteerd en alles is nu weg en helemaal schoon.
de gyn. heeft het nog nageken met de echo en het vloeien is vandaag gestopt.
gelukkig maar, want we gaan vrijdag op vakantie.
nu dit achter de rug is, kan ik beginnen met het verwerken ervan.
het valt toch niet mee, want het valt mij zwaarder dan ik gedacht had.
ik heb gisteren van mijn man een bedeltje gekregen voor aan mijn armband, kinderwagen, als aandenken van het derde kindje.
ik moest toch wel hard huilen, want het is nu helemaal afgelopen.
ik hoop dat de vakantie mij goed doet.
ik laat het je na de vakantie wel weten hoe het dan met mij gaat.

groetjes van sonja

hoi sonja,
Ik heb het er af en toe ook nog moeilijk mee, maar dat is normaal zeggen ze. Vorig jaar juni heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en nu dus die miskraam(je gaat dan behoorlijk aan je zelf twijfelen).
Ik heb nog geen kinderen, jij wel begreep ik uit je verhaal.Ik voelde me ontzettend leeg na de curretage jij ook?
Ik heb mijn echo's allemaal bewaard en ze zitten nu in een lijstje en die staat op mijn slaapkamer en daar kijk ik nog iedere dag naar!
Ik hoop dat je een fijne vakantie zult hebben, en ik hoor weer van je!
groetjes en sterkte diaan

Hoi sonja,
Ben je al terug van vakantie?
Hebben jullie het leuk gehad?
Ik hoop gauw weer wat van je te horen,
wij gaan 18 augustus op vakantie
doeii groetjes diaan

hoi sonja,
Ik heb al een poos niets van je gehoord.
Gaat het wel goed met je??
Als je wat kwijt wilt, kan je altijd een reactie plaatsen hoor!
groetjes diane

Terug
Bovenaan