miskraam

hoi sonja,
bedankt voor je berichtje.
Ik zit regelmatig in het internetcafe, omdat het in de middag zo warm is!
Na mijn curretage heb ik na de seks geen bloedverlies gehad maar wel dat het allemaal wat pijnlijker was! Het is eigenlijk nog een wond van binnen he, ik zou het nog even aankijken en als het na een week of twee nog zo is even de gyn bellen! Nou we hebben nog 6 dagen vakantie tegoed en daar gaan we nog even lekker van genieten...zonder de sangria!!!!!
veel liefs diane

hoi diane,

wat zonde van de sangria, ik zou het nu ook wel lustten en de zon mis ik ook wel.
geniet verder lekker van de vakantie en doe lekker rustig aan.
wat de bloeding betreft, na deze laatste keer sex heb ik geen bloedverlies meer gehad, maar wel vandaag een stekende pijn rechts onderin ( misschien mijn eisprong ),
want over 13 dagen moet ik weer ongesteld worden.
gisteren nog sex gehad, dus wie weet?

groetjes van sonja

hoi diane,
is alles wel goed daar in tenerife?
het is inmiddels al 3 dagen geleden, dat ik wat van je heb gehoord en aangezien je wel iedere dag in het internetcafe zit, dan had ik wel verwacht dat je nog iets van je zou laten horen.

groetjes van sonja

hoi sonja,

Alles goed hier en we vermaken ons prima.
Ik voel me op en top zwanger en heel erg.....misselijk maarja dat nemen we voor lief!
Morgen gaan we weer naar huis, wel jammer ik zou zo nog een week willen blijven. Kon jongegezinnen niet goed openen, maar ik hoop dat het goed doorkomt.
groetjes diaan

ps Hoe is het met jou?

hoi sonja,
Alles goed hier, we zijn weer veilig thuis. Volgende week dinsdag krijg ik mijn eerste echo ( spannend ).
Alles goed bij jou?
Ik hoor weer van je,
groetjes diaan

hoi diane,

sorry dat ik nu pas weer reageer, maar ik ben zo beroerd geweest, dat ik geen puf had om te computeren.
we zijn trouwens allemaal ziek geweest.
met diego ben ik 2 weken in de weer geweest en vooral in de nacht, nou dat is vermoeiend hoor, maar nu begrijp ik hem wel, want hij wil een lampje aan op zijn kamertje en ook krijgt hij nu 2 kiezen, dus geen wonder dat hij allemaal wakker was.

nu even wat anders, hoe is het met jullie?
heb je al een echo gehad?

groetjes en ik hoor nog van je.
sonja

hoi sonja,
Ik heb inmiddels een miskraam gehad met 8 weken zwangerschap. ik ben ook al gecurreteerd! Ik voel me zo rot en "leeg". Ik ga nu wel de medische molen in en ik 30 sept te horen wat voor onderzoeken ik allemaal krijg.
veel liefs diaan
ps zijn jullie nu allemaal opgeknapt?

hoi diane,

wat een rot nieuws om te horen.
wij wensen jullie alle sterkte toe en als je wat kwijt wil, dan weet je mij te vinden.
het is toch onvoorstelbaar dat het nu al 3 keer is misgegaan.
gelukkig word er nu naar gekeken waar het aan ligt en nu maar hopen dat ze het snel zullen weten.

en nee, wij zijn nog niet opgeknapt.
ik ben heel de week ziek geweest allemaal gespuugd en diaree.
mijn man was voor mij thuis gebleven, want ik was zo ziek om voor de kids te zorgen. lief he, maar nu heb ik er ook nog een blaasontsteking bij en wat denk je vanacht, ga mijun man over zijn nek en aan de diaree.
het blijft hier een ziekenboeg, maar het zal wel een keertje over gaan

nou diane en je mannetje heel veel sterkte verder en ik hoor nog van je

liefs sonja

Terug
Bovenaan