miskraam

hoi diane,

ja, wij zijn weer terug van vakantie en het heeft mij toch wel goed gedaan, ondanks dat ik er geen zin in had om weg te gaan.
het gaat momenteel wel goed, soms nog wel een huilbui, maar ik kan goed uithuilen bij mijn man.
nu moet ik wachtten totdat ik weer ongesteld wordt, het is nu bijna 5 weken geleden na de tweede curretage.
een donderdag moet ik weer voor controle naar het ziekenhuis, dus dan hoor je wel weer van me.
nu moet ik weer gaan, want mijn zoontje is wakker.
hij is trouwens 22 augustus jarig en wordt dan 1 jaar en ik zelf 17 augustus en in de familie nog 4 dezelfde maand, dus ik krijg het druk.

hoe is het met jou eigenlijk?

ik hoop snel weer wat van je te horen.

groetjes van sonja

hoi sonja,
Je menstruatie kan wel 2 maanden wegblijven na een curetage.
Tenminste dat is mij verteld door de gyn. Het is ook logisch dat je nog wel last van huilbuien hebt. Heb ik af en toe ook nog.Laatst nog, toen mijn zusje vertelde dat ze zwanger is. Ze is nu 15 weken zwanger. Met mij gaat het wel goed. We gaan volgende week maandag lekker twee weken op vakantie, dat zal ons wel goed doen. Ik wens je veel sterkte donderdag bij de gyn.
Ik hoor weer van je,
veel liefs diane

Hoi sonja,

Hoe gaat het ermee?
Hoe was het vandaag bij de gyn?
Ik ben gisteren met mijn zusje bij de
verloskundige geweest en dat was best wel moeilijk hoor!!
Ik heb zelf wel het idee dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn!
Ik hoop er alleen niet teveel op want anders is de terleurstelling weer zo groot!
Ik hoor weer van je ,
groetjes diaan

p.s ergens op deze forum staat een emailadres van cleo, zij heeft een site opgezet en dat is best wel leuk om eens te bekijken!
doeiii

hoi diane,

ik ben een maandag ongesteld geworden.
normaal zit je er niet op te wachten, maar nu was ik er wel blij mee, want nu hebben we weer nieuwe kansen om zwanger te worden.
ik ben vandaag bij de gyn. geweest en alles was in orde en ik mag weer zwanger worden en als het lukt om weer zwanger te zijn, dan moet ik bellen met 6.5 a 7 weken voor een echo.
dus we gaan ervoor.

gisterenavond gingen wij bij mijn ouders weg van de verjaardag van mijn vader, kom ik nog een oude vriendin tegen die me feliciteerde, ik dacht eerst voor mijn vader, maar het bleek om mijn zwangerschap te zijn, want dat had ze weer van een kennis gehoord bij wie we in de straat hebben gewoond.
nou ik heb me toch gejankt, ik was niet meer te stoppen.
hier reken je niet meer op dat je nog gefeliciteerd wordt.

voor ik het vergeet, een hele fijne en vruchtbare vakantie en geniet er maar lekker samen van.

ik hoor nog van je.

groetjes van sonja

Hoi sonja,
Wat je schreef klinkt me bekend in de oren! Ik werd ook nog elke keer gefeliciteerd en aan mijn vriend vroegen ze wanneer word jij nou een keer vader, en op die momenten schiet je helemaal vol!
Wat goed dat nu alles weer goed is.
Ik hoop voor je dat je menstruatie weer regelmatig komt en dat je snel weer zwanger bent!
Overmorgen ga ik al vroeg op vakantie, dus ik weet niet of ik morgen tijd voor de computer heb, maar ik hoor nog van je is het niet vandaag is het wel over twee weken, toch???
veel liefs diane

hoi sonja,
Hier even een mailtje uit tenerife.
Ik ben nu al twee dagen overtijd, als ik morgen nog niet ongi ben geworden ga ik hier opzoek naar een test.
Het is hiet harstikke mooi en we vermaken ons prima.
groetjes diane

hoi sonja,
Ik heb vandaag een test gekocht en gedaan.........ik ben zwanger!!!
Ik juich nog niet te vroeg ivm de vorige twee keren, maar ik ben toch wel blij. Het is eigenlijk ook best snel gegaan, in april de miskraam+curretage
en mei weer gecurreteerd.
Ik hoop dat jij ook weer snel in verwachting bent.
veel liefs diane

hoi diane,

VAN HARTE GEFELICITEERD met je zwangerschap en je mannetje ook gefeliciteerd en nu maar hopen dat alles goed zal blijven gaan, ik zal voor je duimen.
dat je in de vakantie nog aan mij denk zeg.
hebben jullie goed weer? het wordt vanaf woensdag hier regen en wind en maar 18 graden.

ik heb een vraag aan jou, na de tweede curretage, nadat ik ongesteld bent geworden, heb ik al 3 keer na de seks wat bloed verlies gehad. herken jij dat?

verder wens ik jullie alle geluk van de wereld en een fijne vakantie toe

veel liefs van sonja

Terug
Bovenaan