Hey girls
Ja moest snel een nieuwe topic maken en wist totaal niet welke titel ik moest geven dus heb ik Miss-X en Ci-Lo geschreven omdat ik die hier het meest zag... Esthertje, das zeker niet verkeerd bedoeld hoor meid Lang geleden dat Jazzie hier ook eens is langsgeweest trouwens...
Heb dus gisteren mijn kijkoperatie gekregen... Wat een bangelijke momenten als ze je op die operatietafel leggen en zo, bah
Voelde me erna wel niet zo lekker, last van de verdoving, ongemakkelijk, draaierig... de pijn viel eerst nog wel mee maar kwam dan s'avonds wel een beetje harder aanzetten. Zolang ik stil lig valt het wel goed mee, alleen gelijk ik precies op een oma als ik me rechtstel of ga zitten, hihi... Er zitten draadjes aan mijn navel en rechts onder. Vandaag naar de gyn gebeld voor de uitslag want die kon niet meer langskomen omdat die in de namiddag na zijn consultaties nog naar een congres moest. Hij bevestigde dus nogmaals dat de eileiders volledig dichtzaten en dit ten gevolge van een infectie die ik in de loop der jaren moet meegemaakt hebben maar die nu volledig weg is. Er waren ook vergroeiingen te zien (ook aan het bekken heb ik verstaan) maar dit kon geen probleem zijn voor ivf zei hij... De eierstokken en baarmoeder waren in orde... Volgende woensdag moeten de draadjes eruit en gingen we dan verder kijken voor een afspraak bij de fertiliteitsarts. Ben thuis tot maandag... heb het een beetje onderschat!
Hey Miss-X,
Wat leuk, je krijgt een jongen!!! Kan me heel goed voorstellen dat dit een emotioneel moment was! Leuk 3 kwartier echo en dat leek waarschijnlijk nog te kort?! Je kan inderdaad heel wat inkopen gaan doen nu, super!!!
Hey Ci-Lo,
Heb inderdaad zoals je nu kan lezen mijn operatie gehad! Leuk dat je dat nog wist Alles ok met jou en de kindjes? Ben benieuwd naar je verhaal... maar doe dat maar als je eens tijd hebt, je zal je rust wel kunnen gebruiken!
Hey Esther,
Grappig hé die poetsbuien? Veel vrouwen hebben dat inderdaad die nestdrang... zolang je je niet teveel forceert kan dat allemaal geen kwaad... juist een beetje minderen als je er teveel harde buiken van krijgt hoor! Veel succes met je studie ook hoor meid en geniet dan maar lekker van je verlof!
Dikke zoen en heel veel liefs,
San