Miss-X... Ci-Lo...

hai miss
jammer dat je het pand gaat verlaten
maar heb er ook begrip voor en netjes dat je het eerlijk vertelt
dan weten we in ieder geval waarom

ik wens jouw een hele fijne zwangerschap toe en hoop dat je bevalling niet al te zwaar wordt
en heel veel geluk dadelijk met jullie zoontje
ik was wel benieuwd hoe je hem zou gaan noemen trouwens als het moment daar was natuurlijk maar goed
het ga je goed meid

san en esther
ik weet niet of jullie nog willen kletsen
als jullie er ook geen zin meer in hebben dan laat het even weten anders kom ik hier elke keer kijken voor niets
ik hoor het wel van jullie
liefs ci lo...

Hey girls,

Vind het ook heel jammer dat je niet meer zal schrijven hier Miss-X maar het is inderdaad zoals Ci-Lo zegt heel lief dat je het tenminste  eerlijk vertelt  en je niet zomaar ineens verdwijnt!
Ik wens je oprecht een hele fijne zwangerschap toe, een wolk van een baby en een supergelukkige toekomst! We zullen je missen hier...

Hey Ci-Lo,
Ik ben er nog hoor meis... en kom zeker nog mijn babbeltje slaan! Hoe ist ondertussen met jou en de kindjes?

Ik heb een eerste afspraak gekregen bij de fertiliteitsarts op 5 mei... weer eens geduld hebben maar dan zal het misschien wel snel gaan!

Dikke zoen en veel liefs
San

hai san
leuk dat jij blijft
wij blijven gewoon lekker verder kletsen
en ik sleep je er wel doorheen hoor meid
ik hoop zo dat het gauw raak is voor je
en 5 mei ja dat duurt nog wel even maar met alle feestdagen tussen door vliegt de tijd voor bij
bij ons zijn we ja de kids dan met goedevrijdag,pasen, en een meivakantie vrij
en de meivakantie duurt 1.5 week lekker lang dus en dan eind mei geloof ik hemelvaart en daarna nog pinksteren en dan is de zomervakantie ook al in zicht yes yes yes

verder ik had afgelopen week een fixe keelontsteking dat gaat nu wel beter en de week ervoor een week lang diaree en steeds hoofdpijnen doordat de hormonen weer veranderen en dat is heel irritant omdat de 1000mg paracetemol er nog niet tegen helpt ik denk dat ik wat zwaarders moet hebben maar wat

met de kids gaat alles goed gelukkig
donderdag hebben de 2 oudsten dan paasviering op school
erg leuk en dan gaan ze ook op school eten
dario gaat allemaal spellen doen en er komt een kip en een paashaas hahahahaha
en gina gaat paaseitjes zoeken

celia en marisa zitten lekker nog bij mij thuis  heerlijk
ik kan lekker van hun genieten

nou san tot gauw
liefs ci lo...

hey dames, ik ben er ook nog..doe ook nog gewoon mee heb er alleen niet zo vaak de tijd voor ivm afronding studie en werk. maar hoop dat als ik over drie weken verlof heb ik wat meer tijd heb.mis x jammer ..laat je ons het wel weten als je kleintje er is en hoe hij heet???zou ik wel leuk vinden.
heeft er iemand nog een tip welke site leuk is voor geboortekaartjes...ik zie door de bomen het bos niet meer.
groetjes esther

Hey girls

Vind het heel leuk dat jullie blijven!

Dankuwel Ci-Lo voor de mooie woorden... Zal het echt nog nodig hebben want heb nog een hele weg te gaan! Loop er zo emo door... en alsmaar dat lange wachten op afspraken enz... Ben nu al bijna 1,5 jaar verder en het weegt wel door!

Heb ook 2 weekjes verlof nu met de vakantie, alleen zijn de kindjes nu de eerste week weg bij de papa  Zal het positief bekijken en eens genieten van de vrijheid, hihi...  

Hopelijk ben je ondertussen volledig genezen!  Ook leuk wat de kindjes op school gaan doen hé? Tof! Ze zullen plezier hebben!

Esther, leuk dat je ook nog langs komt wanneer je er de tijd voor hebt    en begrijp dat wel hoor dat je niet altijd de tijd hebt met je studies! Zal eens rondneuzen voor sites met geboortekaartjes en dan zet ik het er hier zeker bij!

Miss-X, mocht je nog eens langskomen, laat dan maar zeker eens weten hoe het met je gaat!

Dikke zoen en veel liefs
San XxX

hai meiden
gezellig dat we door gaan

esther fijn dat jij ook blijft
zulke sites heb ik nog nooit gezien
ik ga altijd gewoon naar de drukker en die heeft allemaal mappen
die je dan naar huis mee kunt nemen en dan kun je lekker brainstormen
en als je het niet leuk vind breng je die mappen terug en dan neem je weer andere mappen mee

san het lijkt me heel erg moeilijk voor je als je al zo lang bezig bent
en als je het dan zo graag wilt en het lukt niet dat moet verschrikkelijk zijn
en ik las net dat de kids de 1e week naar hun vader gaan ben jij dan gescheiden
ja sorry maar dat heb ik nl nooit gelezen hier misschien had je dat allemaal uitgelegd toen ik nog niet met jullie babbelde
dus als ik het goed begrijp heb je nu een nieuwe man of vriend
en daar heb je nog geen kids bij
en ja dat lijkt me wel naar dat de kids een week weg zijn probeer dan leuke dingen te doen met je partner uiteten een bioscoopje pakken de stad in winkelen

nou meiden
doe het rustig aan
ik ben weer aan het opknappen van mijn keelontsteking
liefs ci lo...

o ja kunnen we nog even een lijstje maken wie wat heeft aan kids en welke leeftijden
ik ben het helemaal kwijt
sorry sorry sorry
mijn geheugen heeft me enorm in de steek gelaten

ci lo  
dario 7 jaar

gina   4 jaar
              celia   2 jaar
              marisa 0 jaar

Terug
Bovenaan