Miss-X... Ci-Lo...

Hey Ci-Lo,

Ja dat klopt inderdaad... ben gescheiden en dit is dan het eerste kindje bij mijn nieuwe vriend :) hij heeft er nog geen...
En nu wat genieten van het alleen zijn dan deze week, hihi... ga eens naar de kapper ook en met mijn nagels, mezelf ook wat verwennen XD
Verzorg je keel maar goed meis!
Heb de papieren al gekregen om terug te sturen naar de fertiliteitsarts, een hele vragenlijst hoor! Ben zo ongeduldig :)

ci lo   dario 7 jaar
              gina   4 jaar
              celia   2 jaar
              marisa 0 jaar

San    Melissa 16 jaar
             Jordy 10 jaar

Dikke zoen en veel liefs
San XxX

hai meiden
hoe is het met jullie
hier kwakkel ik met mijn gezondheid sinds dat de kraamzorg weg is
na de week kraamzorg
eerst een week diaree
toen de week erna fixe keelontsteking
en nu begin ik verkouden te worden en vanochtend een dikke roggel met bloed gespuugd en dario en celia zijn ook verkouden
ja dat is allemaal wel balen he

met marisa gaat alles wel goed gelukkig
afgelopen dinsdag naar het cb geweest
toen was ze 3.5 week oud
en ze was al 4 centimeter gegroeid
en 720 gram gegroeid
ze is wel heel erg hongerig vind ik ondanks dat ze nu aan de fles is
en ze krijgt forte
maar goed we zien wel celia was ook altijd zo hongerig daar doe je niets aan

san nu duurt het niet lang meer

dat je die vragenlijst in moet vullen betekent dat je weer een stapje dichter bij bent
en ga lekker genieten van elkaar als die kleine er dadelijk is kan je dat de eerste tijd wel weer vergeten haahahahaha
houd vol nog even meid

esther hoe gaat het met jouw

hou jij het zwanger zijn nog vol of wordt het nu toch zwaarder
zorg goed voor je zelf

meiden
een hele fijne paasdagen toegewenst door mij
liefs ci lo...

Hey daar

Ci-Lo verzorg jullie daar allemaal maar goed hoor!
Je kleine meid komt goed bij hé?! Leuk dat ze zo een flinke eter is!
Ja we zullen er nog van genieten voor het kleintje er is want het zal een hele aanpassing terug zijn, ben al jaren uit de pampers, hihi...
maar het moet eerst in mijn buik terechtkomen
Wachten duurt toch lang hoor! Ga echt wel genieten van alles wat komt als het eindelijk gelukt is!

Een vrolijke pasen aan jullie allemaal
Dikke zoen en liefs
San

he dames, ik ben nu 31 en een halve week. maar met de week wordt ik ook vergeetachtiger. vergat vandaag zelfs dat de kleine studiedag had (schaam schaam)en die stond dus voor een gesloten deur.ik dacht dat ze al binnen was dus ben naar mijn werk gegaan en gelukkig ligt de bso ernaast dus die hebben haar gezien en opgevangen.ik was helemaal van me stuk af ,dit is me echt nog nooit gebeurt, en voelde me zoooo schuldig. ben er langs gegaan met vlaai en de kleine zat gelukkig al weer leuk te spelen.en vanmiddag vergat ik prompt mijn geld nadat ik gepind had.ik was net op tijd .
dus dames het wordt tijd dat ik verlof ga krijgen.hahaha ben nu nog druk met mijn eindverslag en dan ben ik ook klaar met mijn studie want dit is de laatste module.
verder gaat het wel goed alleen heb ik sommige dagen heel veel last van harde buiken, echt continu...maar andere dagen helemaal niks. dus het zal wel loslopen.
verheug me wel op 4,5 maand vrij...heeerlijk.
groetjes
Esther
mama van tariq 7jr en brenda 5 jr

hallo meiden
hier mijn

BEVALLINGSVERHAAL

het begon allemaal op de nacht van woensdag op donderdag
met de volle maan
mijn man en ik hadden gevreeen en gingen slapen
daarna werd ik een paar keer wakker met buikpijn
en dacht o jee misschien hadden we dat beter niet kunnen doen
maar sochtends moesten de kids naar school en ik had steeds buikpijntjes voorweeen
mijn man bracht de kids  naar school en ik heb de hele ochtend op de bank liggen pitten als ik in de been was kreeg ik  weeen en als ik lag niet vreemd he dat heb ik bij alle kids nog niet eerder gehad
en ik dacht het is overdag mijn man man moest nog naar het ziekenhuis en de kids moesten ook weer van school opgehaald worden ik dacht zo kan ik niet bevallen
tussen de middag kwam gina een broodje thuis eten en ik kreeg weer weeen
toen ze naar school ging ben ik weer gaan liggen  en de weeen hielden weer op
ik dacht ik wil pas dat het vannacht door zet als de kids slapen
later op de dag de kids waren allemaal thuis en ik dacht ik moet nog boodschappen hebben en zei tegen mijn man kom we gaan naar de albert heijn
wij alle kids mee en daar liep ik met weeen in de ah ik moest elke keer de weeen weg puffen bij het winkelkarretje toen eten opgehaald de kids naar bed gedaan tegen 19:00 en toen de vk gebeld
zij kwam en ik had 2 a 3 cm
mijn schoonmoeder was ook al gekomen om op te passen voor het geval dat we in een keer weg moesten
ik maakte me druk omdat de weeen alleen doorzetten als ik stond of liep
zelfs als ik zat stopten ze toen hebben we mijn schoonzus gebeld en die heeft toen mijn schoonmoeder afgelost
ik moest gaan lopen dus zijn we naar buiten gegaan en lopen en de weeen kwamen weer thuis de hele tijd heen en weer gelopen toen weer de vk gebeld en ik had naar 3 uurtjes later naardat de vk was geweest nog maar 3 a 4 de moed zakte me in de schoenen de vk zei blijven lopen ik blijf hier een uur zitten en jij gaat lopen en dan kijk ik weer
na een uur geen verdere ontsluiting maar alles was al heel erg week
ze zei ik neem geen risico we gaan meteen naar het ziekenhuis en daar zal ik je vliezen breken
mijn schoonzus bleef bij ons op de bank slapen dus ik kon met een gerust hart weg
daar kwamen we tegen 23:30 ongeveer aan op het ziekenhuis
daar heb ik een uur op de rolstoel gezeten en de weeen kwamen nu ook wanneer ik zat
er zaten een paar goeie weeen bij en naar een uur had ik nog maar 5 cm
baal baal baal
toen werden mijn vliezen gebroken en ging ik onder de douche
nou die weeen die daar kwamen waren verschrikkelijk wat een pijn die pijn leek weer sprekend op de 1e en de 2e bevalling
dit keer had ik dus niet het geluk wat ik bij celia had
op een gegeven moment kwamen de weeen zo snel achter elkaar dat we snel uit de douche gingen en naar de verloskamer haasten
daar weer een controle
9 cm
ik zei haal jij dan dat randje weg dus de laatste cm en dat deed ze ook met haar vingers aaaaaaaahhhhhhhhh
wat pijn het leek wel of ze er met messen in ging
en toen mocht ik eindelijk persen
en met 7 minuten werd marisa geboren
met haar handje tegen haar hoofd aan net als celia die kwam er toen ook met een handje tegen haar hoofd aan uit
marisa werd om 1:40 geboren op vrijdag de 13e
dus wat de nacht ervoor begon met de liefde bedrijven
heeft mij daarna meer dan 24 uur nog bezig gehouden ( de bevalling en de weeen dus)

deze keer was het dus veel zwaarder als bij celia
en weer helemaal anders dan bij alle andere 3 de kids

ik weet wel het is goed zo
mijn lichaam heeft heel veel te lijden gehad
ik ben al vanaf 2001 elk jaar nog zwanger geweest of aan het ontzwangeren geweest
en bevallen natuurlijk
ik heb nu 4 mooie lieve gezonde kinderen en ben heel erg gelukkig met ze
en het is nu goed zo!!!

liefs ci lo...

hai esther
doe het maar rustig aan
wat erg dat met de kleine
ik kan me voorstellen dat je je schuldig en rot voelt
en als het je te veel wordt dan ga je toch in de ziektewet
even bijtanken
nou meid zorg goed voor je zelf

meiden
nou ik ben nog steeds verkouden
bah

met marisa gaat alles heel erg goed
ze slaapt sinds vorig weekend over
en wel tot sochtends 9:30 - 10:30
daar ergens tussen in
ze krijgt savonds haar laatste fles tussen 23:00 en 23:30
jippie heerlijk
de andere kids ( de meiden) komen natuurlijk wel tegen 7:00 bij ons
maar goed die nemen we dan bij ons in bed en om 7:15 gaat de wekker en dan gaan we er met z'n allen uit en dan wordt er gevlogen om ze allemaal klaar te maken voor school
dario wordt altijd rond 6:00 -6:30 wakker en dan gaat hij naar beneden jetix kijken

marisa groeit als kool
ze is vandaag 5 weken oud en lacht al naar ons vanaf dat ze 3 weekjes oud was en dat is wel heel erg snel

zij is met alles sneller
ook met het overslapen
dario sliep pas met 12 weken over
gina en celia met 6 weken
en marisa met 4 weken

en ze eet het meest van allemaal
en groeit dus ook veel harder
dus de kleine kleertjes passen haar al niet meer
hahahahahaha heerlijk

ik ben blij dat zij alles zo snel doet
dat scheelt mij weer met herstellen en is ook makkelijker met zo'n groot gezin
ik heb echt geluk met haar ik mag mijn handen dicht knijpen

nou meiden een heel verhaal weer
tot gauw
liefs ci lo...

hey dames. hoe is het in de bolle buiken fabriek. hier alles paletti. ben nu 33 weken en twee dagen dus het schiet op.(lees ik knijp em met de dag meer haha)
ben eindelijk klaar met mijn studie.heb vandaag mijn laatste eindopdracht ingestuurd.en ben zoooo blij dat ik er vanaf ben heerlijk. ook hoef ik nog maar twee halve daagjes te werken en dan begint mijn verlof zalig.ben lekker alles over aan het dragen en dus bijna client vrij.
ik laat het jullie weten als ik mijn punt heb, dan ben ik officieel geslaagd.(maar de docent zei dat ik het zo prima kon insturen die heeft het nagekeken en hij moet het beoordelen dus zal wel loslopen )
groetjes

Hey daar

Hey Ci-Lo, heb je bevallingsverhaal gelezen... Amai het was wel een lange pijnlijke dag hé? En ik maar denken dat elke volgende bevalling sneller ging! Voor de rest alles okidokie daar? Je hebt wel een flinke meid op de wereld gezet hoor!

Hey Esther, heb je nu je welverdiende verlof? Je bent er bijna hé meid? Nog een paar weekjes te gaan! En ja erg wat een zwangerschap doet met je lichaam... dat vergeetachtig worden en zo! Voel je je voor de rest ok?

Zelf heb ik nog geen nieuws... aant afwachten tot 5 mei...

Dikke zoen en liefs
San XxX

Terug
Bovenaan