Misschien een beetje vreemde vraag...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Beetje een rare vraag... Het is jullie vast niet ontgaan dat ik vreemde uitslagen van zwangerschapstesten heb gehad afgelopen week... Nu heb ik sinds 3 dagen en soort van witte vlokjes in mijn urine. Blaasontsteking is het niet. Zou dit toch kunnen wijzen op een zwangerschap? Op internet kom ik hier veel verschillende verhalen over te lezen en weet niet echt of het nou een teken is of niet... Het is net of er kleine witte stofvlokjes in mijn urine drijven.

Hoop dat iemand hier iets van weet!

Liefs Daisy

Ooo meid, ik heb echt geen idee! Ik wou dat ik het antwoord voor je had! Wat een vreemde gewaarwoording weer, wat lees je op internet erover dan? Hoop dat iemand je wel kan helpen....
Wat een emotionele achtbaan is dit voor je!

Liefs!

Hey daycey die vlokjes is heel normaal hoor het is gewoon afval ... Ik geloof dat het een soort gruis is ( kleine niersteentjes) liefs jennifer

ik heb dat ook weleens de ene keer dat ik teste was het helemaal helder en de andere keer weer troebel met vlokjes er in zoals bij jou. ik denk idd dat het afval is zoals j3nnifer zegt

Ik weet het niet... Op internet lees ik dat meiden dat hebben als ze zwanger zijn, niet eerder. Op andere sites (minder)lees ik weer dat het komt door te weinig drinken... Weet niet goed meer wat ik moet geloven, want ik drinken echt niet weinig op een dag, maar vind het zo'n raar verschijnsel. Ik heb het nog nooit eerder gehad, niet tijden het testen met ovusticks ed tenminste, als ik mijn urine opvang.

Ik ga er dus maar vanuit dat het gewoon afval is van mijn lichaam en dat het niet veel betekent.

Vdaag en morgen druk met schuttingen plaatsen en de tuin opknappen, dus heb ik gelukkig niet vee tijd om op internet te neuzen! Zit mezelf helemaal gek te maken, maar kan het niet stoppen haha!

Thanx voor julie reactie meiden!

Liefs Daisy

Vreemd... Denk niet dat het iets te zeggen heeft....

Liefs

Blijft gewoon afwachten dus... Ik wil nu gewoon 2 dagen slapen en maandagochtend met een positest wakker worden!

Heb trouwens net mijn ongi gevoel wel weer heel erg terug...flinke krampen en steken...

X

Owwwww ga lekker die tuin doen, en je ziet het maandag!!!! Ik duim nog steeds mega hard voor je!!!!

Onzekerheid en wachten is om gek van te worden!!!!

Liefs

Terug
Bovenaan