Misschien een beetje vreemde vraag...

Lynn!

Dankjewel! Kun je al een beetje bevatten dat je toch echt zwanger bent??
Ga jij vandaag ook lekker genieten van je zwangere buikje, haha!

Vandaag zal een laaaaaange dag worden hier!

Liefs Daisy

Hey!

Ik kan er met m'n pet nog niet bij hoor, vind het heel moeilijk te geloven! Heb vanochtend nog een testje gedaan en die 2de streep was weer donkerder.... morgen een digitale en misschien geloof ik het dan, ben heel bang dat het mis gaat, nergens op gebaseerd maar tsja.....eigen onzekerheid!

Als deze dag nou eens vliegensvlug voorbij gaat en jij morgen ook positief nieuws hebt, dan kunnen we samen door naar de December mama's! Deal? Ik geef niet op voor jou!

Dikke knuffel Lynn.

Deal! Gertje zat in hetzelfde schuitje als ik en heeft inmiddels toch echt positief getest! Het tweede zelfde verhaal als ik met een positief einde.
Ben vanmorgen snel naar de wc geweest, zodat ik niet in de verleiding kom om voor morgen te testen, haha!

Met een digitale test kun je er niet meer omheen meid! Dan staat het zwart op wit!

X

Ik heb het indd gelezen....ik vind het toch wel zo vreemd dat dat kan....eerst paar x positief dan weer negatief etc etc....gemeen spelletje! En dan die aanhoudende onzekerheid, om compleet gek van te worden meid!

Goed dat je vandaag niet in de verleiding komt maar ook moeilijk hoor! Stukje zelfbescherming, snap ik heeeel goed!

Succes! Duim, duim, duim! X

Terug
Bovenaan