Misschien een beetje vreemde vraag...

Hè daycey,
Witte vlokken zijn normaal. Niersteentjes lijkt me geen optie, dan had je dat wel moeten voelen. Die kunnen/zijn heel pijnlijk.
Maar het zijn een soort eiwitten die worden afgescheiden via de urine. Of je hier tijdens een evt zwangerschap meer last van hebt, weet ik niet. Maar je hoeft niet zwanger te zijn om dit te hebben.

Sterkte meis.....

Elientje,

Thanx voor de uitleg! Eiwitten klinkt idd wel logisch! Hou het denk ik ook maar bij die verklaring.

X

Ik bedoelde dat dat gruis als het niet goed afgevoerd word nierstenen kunnen worden , maar dat gruis is normaal heeft iedereen...
Ik zit in de zorg en urine is 1 van de dingen die we in de gaten moeten houden bij de patienten...

Hoi Daisy,

Ik lees even mee (oktober) forum. En toen ik zwanger was en het nog niet wist had ik ook van die kleine witte vlokjes, vond het toen heel vreemd, omdat ik het normaal niet heb, maar was dus echt zwanger, het kan! Hoop het voor je!

Wat een hoopvol berichtje hierboven!!!!

Duimen dus nog steeds!!!!

Oww Daysey wat is dit allemaal spannend en verwarrend zeg!! Ik hoop voor je dat het snel maandag is en dat je een superpositieve test hebt!!

Ik duim voor je!!

Susanne dat geeft idd weer hoop! Wat ik vooral raar vind, is dat ik het nog nooit eerder heb gehad. Vandaar die vraag.
Vandaag een dgje testen overslana, mijn ochtendurine is ook al weg, dus dat scheelt weer verleiding, haha! morgenochtend weer een test ertegenaan!

We blijven hopen... Behalve de krampen die ik al de hele week heb geen andere ongi tekenen. De hoofdpijn is ook al weer weg. Meestal begint mijn ongi met 4 dagen krampjes en 4 dagen hoofdpijn.

Was het maar vast maandag!

Liefs Daisy

Lieve Daisy,

Is het al maandag??? Ik blijf heeeeel hard voor je duimen want als iemand het verdient, dan ben jij het wel! Ik vind dat je lange wachten en jullie emotionele achtbaan nu eens beloond moeten worden!
Ik houd je in de gaten morgen ochtend!

Liefs Lynn.

p.s. fijne dag vandaag! Als het ff mee zit wordt het weer mooi weer, dus lekker genieten!

Terug
Bovenaan