misschien weer terug bij af...

A

Anoniem

Guest
Hoi

Vandaag ben ik 5 weken en 2 dagen zwanger. Maar vanmorgen werd ik wakker met een onbestemd gevoel. Daarbij waren mijn borsten minder gevoelig. Dus ik tempen. Temp wat gezakt!!!! (0,1tot 0,2 graden)
Even later op de wc wat helderrood bloed bij het slijm. Het was niet veel, maar toch. Daarna niet meer gezien. Mijn gevoel zegt dat het vandaag of morgen doorbreekt...
Het zou balen zijn, na 1,5 jaar zwanger en dan toch mis. Ik had er echter wel al rekening mee gehouden. Heb al eerder eens een miskraam gehad.
We zullen zien hoe het afloopt, je doet er immers niets aan.. En beter met 5 weken dan wanneer je al langer zwanger bent, denk ik dan maar. Ik hou jullie op e hoogte!!

XXX Yvet

Hoorde net van een vriendin dat je temp na een week ofzoweer zakt, als je zwanger bent... Dat geeft weer wat hoop. Tot nu toe geen bloederig slijm meer gezien.
Gat, het voelt net als wanneer je nod is en in spanning zit of ie wel of niet komt...

XXX Yvet

Hoi Vetje

Ik hoop dat de kleine blijft waar het hoort, namelijk in je buik. Ik zal heel hard voor je duimen dat het goed blijft gaan

Liefs

Lydia

Hoi Vetje,

He gatsie, wat zou jij geschrokken zijn. Ik weet helaas hoe je je voelt (na 1ste IUI miskraam na 7 wkn). Na je positieve test blijf je toch altijd bang om iets bruins of roods  te zien in je onderbroek of wc. Het moment dat je het echt ziet, het zweet breekt je uit, hartkloppingen enz enz. Ik zat vanaf het eerste bruine streepje op het wc papier ongeveer elk half uur op de wc om te kijken of er meer kwam en of het rood werd. O got als ik er weer aan terug denk.....................
Lieve Vetje, ik hoop echt dat het bij jou niets betekend. De schrik zit er natuurlijk goed in, maar het hoeft echt niets te betekenen. Het komt heel vaak voor in de 1ste wkn van een zwangerschap. Het kan oud bloed zijn, je baarmoeder die beter wordt doorbloed, innesteling misschien, vaatje wat beschadigd is, het kan van alles zijn. Maak je niet te veel zorgen, he meid (is moeilijk hoor).
Hou je ons op de hoogte?

Kruimel

Hoi Vetje,

He gatsie, wat zou jij geschrokken zijn. Ik weet helaas hoe je je voelt (na 1ste IUI miskraam na 7 wkn). Na je positieve test blijf je toch altijd bang om iets bruins of roods  te zien in je onderbroek of wc. Het moment dat je het echt ziet, het zweet breekt je uit, hartkloppingen enz enz. Ik zat vanaf het eerste bruine streepje op het wc papier ongeveer elk half uur op de wc om te kijken of er meer kwam en of het rood werd. O got als ik er weer aan terug denk.....................
Lieve Vetje, ik hoop echt dat het bij jou niets betekend. De schrik zit er natuurlijk goed in, maar het hoeft echt niets te betekenen. Het komt heel vaak voor in de 1ste wkn van een zwangerschap. Het kan oud bloed zijn, je baarmoeder die beter wordt doorbloed, innesteling misschien, vaatje wat beschadigd is, het kan van alles zijn. Maak je niet te veel zorgen, he meid (is moeilijk hoor).
Hou je ons op de hoogte?

Kruimel

Hoi Yvet,

Kan me voostellen dat je erg geschrokken bent, maar het kan inderdaad vanalles zijn.
Hang in there, heb vertrouwen!

Groeten, Saartje

Hai Vetje,

Ik kan me voorstellen dat je je wezenloos bent geschrokken. Maar probeer toch vertrouwen te houden. Op babybrabbel staat van alles en nog wat over tussentijdse  bloedingen (bij de vragen aan de vk). En het komt toch wel vaak voor dat je wat bloed verliest volgens die vk.
Nou meid, hou je taai...... en ik ga  heel hard voor  je duimen  dat het allemaal nog steeds  goed is.

Liefs  Suusje  

Terug
Bovenaan