misschien weer terug bij af...

Lieve Yvet

wat lees ik nu? Ik hoop heel erg met je mee dat dit een incidentele bloeding is en dat je beebje lekker op zijn of haar plek blijft zitten. Want je hebt er zo lang op moeten wachten.....Duim duim duim....

Liefs, cee

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Even een update:
Net weer wat bruin slijm verloren. Net als wanneer ik ongesteld moet worden. Zo voelt het ook. Mijn borsten zijn wel weer erg pijnlijk, maar dat zal wel een loos teken zijn.

Ik ben nu nog vrij nuchter. Vraag me alleen wel af, waarom ik nu weer. Niet dat ik het een ander gun hoor, integendeel. Maar dit zou de 2e miskraam zijn, en nu, nu het allemaal zo lang geduurd heeft... Balen.
Ik wacht morgen even af. Breekt het wel door dan morgen de gyn bellen. Zou ik al gelijk weer door kunnen met Clomid? Of beter om een ronde te wachten.... zou weer een verspilde ronde zijn...

I

Hoi Yvet,

Loop nog niet op de zaken vooruit!!!!!
Misschien is het voor je eigen geruststelling een goed idee om toch morgen de VK te bellen. Of je nu wel of geen bloed meer verliest. Ik ken iemand die bijna 9 maanden bloed verloren heeft en nu toch een gezonde dochter heeft. Maak jezelf niet gek!!!

Succes en veel liefs, Kippie.

Hoi hoi

Nou laten we maar eens met z ´n allen voor je gaan duimen!!!!!!!
Heb zelf afgelopen weekend een miskraam op net 5 weken gehad dus ik heb ik hem ipv jij gehad!

xxx Tamara

Hoi Yvet,

oh jee, wat zul jij in spanning zitten meid!

Maar het hoeft niets te betekenen hoor!
Toen ik zwanger was van mijn zoontje, heb ik in het begin ook wel eens wat bloed verloren.
Ik hoop echt heel heel voor je dat het goed blijft gaan!

Sterkte meid!

Liefs Janu

Hehe, ben weer wat opgelucht. Alleen gisteravond en vanmorgen nog een keer wat slijmerig oud bloed en bij die 2 keer is het ook gebleven vandaag.
Ik was er gister van overtuigd dat het mis zou gaan. Komt ook omdat ik bij de vorige miskraam ook eerst wat bloed verloor. Dit 3 dagen lang een beetje en toen kwam de miskraam pas.

Afijn, we wachten weer af. Het is wel prettig om hier effe je zorgen kwijt te kunnen hoor!!

Bedankt voor jullie 'luisterend oog'.

Liefs Yvet

Hallo Yvet,

Oh wat vreselijk spannend.
Zo blij dat je zwanger bent na lange tijd en dan nu toch weer die onzekerheid, lijkt me heel erg vervelend.
Ik reageer niet zo vaak op berichtjes, maar lees het wel en weet dat jij ook al een tijdje bezig was met zwanger worden.
Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je een heel mooi wondertje over enkele maanden mag vast houden!!!!!!!! Heb vertrouwen en maak je niet te veel zorgen meid!
Ik duim voor je hoor!

Groetjes,
Famke
(ronde 17, 1e kindje)

(gisteren voor het eerst naar de gyn geweest en we staan nu aan het begin van de medische molen erg spannend allemaal!)

Hoi Yvet,
Wat een spanning zeg. Is er eindelijk een beetje geluk, krijg je weer  de schrik van je leven! Ik hoop dat het een bloeding is die zoveel zwangere vrouwen krijgen! Ik duim voor je

Terug
Bovenaan