quote: jacqueline23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-08-2006 20:02:36&apos

);
Hoi hoi,
Ik weet niet of je me nog kent?
Maar ik was dus ook al een tijdje bezig met zwanger worden en wilde niet lukken.
Kreeg ook clomid omdat ik uitmezelf geen eitje had.
En als ik zwanger ben krijg ik een controle ech bij de gyn,heb jij dat niet???
Ik ben nu dus weer zwanger na de mk afgelopen maart en krijg 8 sept een echo en ben dan 7 weken en 3 dagen.
Volgens mij is dat normaal dat het gecheckt wordt of alles goed is.
Mede omdat je met clomid een verhoogde kans hebt op een tweeling of een miskraam.
En ik denk dat als je opbelt naar de gyn met de mededeling dat je bloed verlies hebt,je wel voor een echo mag komen.
Nog even ter info,hopelijk voor jou niet van toepassing.
Toen ik de mk in maart had mocht ik niet meteen met clomid beginnen,moest eerst een ongi afwachten voordat ik weer met clomid mocht beginnen.
Als de ongi niet vanzelf komt,moest het opgewekt worden.
Ik hoop dat alles nog goed bij je is en je beebje lekker doorgroeit.
Oja heb je ook geen folikelmetingen gehad tussendoor?
Groetjes Jacqueline (Bri)
Hey Jacqueline!
Jazeker ken ik je nog! Wat goed om te horen dat je weer zwanger bent!!! Gefeliciteerd!!
Om even op je vragen in te gaan. Ik zou met 8 weken een echo krijgen, echter mijn gyn is op vakantie en ik kan nu 21 sept bij hem terecht. Ben dan 9,5 week. Voor mij hoeft het ip ook niet eerder. Als het mis is, is het mis. En als het er 2 zijn, zijn het er 2. Ze kunnen er toch niets aan veranderen dan. Mocht ik nu toch weer bloedingen krijgen, denk ik er vast weer anders over hoor. Maar voor nu is het goed zo.
Folikelmetingen... nee die heb ik niet gehad. Wel een bloedcontrole tussendoor of de Clomid zorgde voor een goede eisprong. Dit bleek goed te zijn. Denk dat het op hetzelfde neerkomt. Heb hem wel gehoord over folikelmeting, wellicht wanneer ik nu niet zwanger zou zijn.
Wanneer ben jij uitgerekend? Volgens mij schelen we niet zoveel Ik ben vandaag 5 weken en 3 dagen zwanger. Als het allemaal goed gaat, ben ik 22 april uitgerekend.
XXX Yvet