Misschien weer zwanger?!?!?

A

Anoniem

Guest
Ja ook wij schrokken hier van.
4 maanden geleden bevallen van een zoon en nu misschien weer in verwachting.
Mijn man had zo'n mooie en romantische avond gepland dat we helemaal een condoom waren vergeten.
Dus ik wilde de volgende morgen naar de apotheek gaan voor de morning after pil maar mijn man wilde dat niet.
Hij zei dat als het zo is het nu gewoon zo is.
En dat deze dan ook met veel liefde en romantiek is gemaakt!!
Op zich vind ik het ook niet erg maar het zal dan wel ff druk worden
Maar eerst nog even de 28ste afwachten want dan is mijn eerst NOD.

Zijn er meer mensen bekend met een vroege zwangerschap na hun bevalling en hoe is dat allemaal afgelopen

Groetjes Jolanda
Moeder van Kyano 12-6-2007

Ik weet hoe het is, ons zoontje was op een dag na 3 maanden toen ik een test deed.. en ik bleek weer zwanger!

Groetjes
Janet

En wat doen jullie er mee?
Ik bedoel hoe gaan jullie dat aanpakken?

groetjes

Waarom denk je dat je zwanger bent dan?
Heb je symptonen?

Succes!!

Groetjes Debby.

Nou we hebben het eigenlijk gedaan tijdens mijn ei sprong.
Ik weet ook wel dat het helemaal niets zou zeggen maar gewoon stel dat.
We hadden er gewoon ff niet bij stil gestaan en toen de volgende morgen gingen we er over nadenken en besefte we ineens dat mijn eisprong eigelijk net was of nog kon komen.
Dus ik weet nog helemaal niets zeker maar ik ben er in gedachten wel mee bezig.

Maar zoals ik al zei eerst de 28ste afwachten

groetjes
Jolanda

Hoi Jolanda,

Wel spannend zeg, heb je al een test gedaan? Ik ben zelf ook een paar dagen overtijd. Ik ben niet regelmatig ongesteld, maar ik knijp hem toch wel een beetje nu. Ik heb een test liggen, maar wacht nog maar een paar dagen met testen. Ik zal wel ongesteld worden, denk ik.

groetjes Mariska

Hey Mariska,

Nee heb nog niet kunnen testen want volgens mij moet je toch wachten tot dat je overtijd bent?!
hihi het is pas een jaar geleden dat ik een zwangerschaos test heb gedaan maar veel heb ik er niet meer van onthouden.
Maar als je eerder kan testen dan graag !!!

maarruuhh ben je dan zelf niet nieuwsgierig of het weer raak is?
en was het gepland?

quote: jolandaatje26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2007 10:48:54'));

Hey Mariska,

Nee heb nog niet kunnen testen want volgens mij moet je toch wachten tot dat je overtijd bent?!
hihi het is pas een jaar geleden dat ik een zwangerschaos test heb gedaan maar veel heb ik er niet meer van onthouden.
Maar als je eerder kan testen dan graag !!!

maarruuhh ben je dan zelf niet nieuwsgierig of het weer raak is?
en was het gepland?

Hoi Jolanda,

Ik heb even op clearblue verpakking gekeken en je kan testen vanaf de dag dag je menstruatie eigenlijk zou beginnen. Toen ik vorig jaar een positieve test had was ik al een paar weken en toen een licht streepje, waarschijnlijk weinig hormonen of zo.
Wel nieuwsgierig, dus ik ga zo maar een test doen. En als het raak is: absoluut niet gepland, wel welkom.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan