Misschien weer zwanger?!?!?

OOoooooo spannend hoor Mariska,

Ik heb geen clearblue testen. Ik heb de goedkopere testen via internet.
Hihi scheelt een hoop centen.

Ik moet hetde 28ste worden dus als het de 29ste er nog niet is dan ga ik me pas een beetje zorgen maken.

Maar laat je het me wel weten wat de uitslag is?
hihi ik ben gewoon erg nieuwsgierig en vind het gewoon ook super leuk voor je!!!

groetjes van mij

Hoi Jolanda,

Nee geen babytje erbij ( nog niet ). Hopelijk word ik snel ongesteld,
zo lastig dat het een paar dagen later komt dan normaal.....

groetjes Maris

He jammer!!!
Maar ach het kan ook nog wachten toch?!
En wie weet duurt het weer ff iets langer net als de vorige keer

ik moet nog ff een poosje wachten tot dat ik kan testen maar we zullen het zelf wel zien

Toen ik in verwachting was van Lotte was ik al een aantal weken niet lekker (en een week of twee, drie  over tijd), maar de test was negatief. Ik snapte er niks van. Toen ik in de maand erna nog meer verschijnselen kreeg en die steeds sterker werden heb ik weer een test gedaan. Positief!
Die daarvoor had ook al positief moeten zijn, maar was dit niet. En dat terwijl ik boven de wc hing van de hormonen (om het even netjes te zeggen). Zegt dus ook niet alles zo'n negatieve test.

Groetjes, Marisa

Hoi Jolanda,

Het kan zeker wachten, we moeten eerst maar eens verhuizen (nu in 2 kamer appartement).
Ik ben overigens nog steeds niet ongesteld geworden. Ik weet wel dat ik bij de termijnecho vorig jaar dacht dat ik 10 weken en 3 dagen was, maar ik was het 9 weken en 3 dagen, dus misschien ligt het aan mijn cyclus en wordt ik het dit weekend.
Wat wel raar is dat ik vorig jaar ook een test heb gedaan waarop maar net aan een streepje was te zien.

En als ik dan het verhaal van Marissa lees.....

We zien wel, en jij moet nog wachten, spannend.

groetjes Maris

Hoi Marisa,

Ik had vorig jaar een test waarop maar net aan te zien was dat ik zwanger was, dus misschien is het toch wel raak.
Maar ik heb misschien ook wel een langere cyclus, hoewel ik de laatste keer gewoon netjes om de 4 weken was?
Nou ja, we wachten het netjes af.

groetjes Mariska

Hey Mariska,

JA het is dan denk ik gewoon ff nog afwachten.
Ik heb gister 6 zwangerschapstesetn binnen gehad dus ik heb ff een voorraadje.
Deze heb ik besteld bij sensitest via internet.
het kost me in totaal 14,50 (incl Verzendkosten)
Hihi geen reclame praatje hoor maar het scheelt wel hoop in de kosten zeg maar.

Volgende week zondag mag ik gaan testen !
Maar volgens mij zit het wel al tussen mijn oren.
Je kent het wel.. veel plassen ( wat evt ook een blaasontsteking kan zijn), Overal trek in hebben( wat evt ook kan betekenen dat ik te weinig eet) en last van mijn borsten ( wat evt weer kan betekenen dat het gewoon koud is buiten)!!!
Oftewel ik ben mezelf lekker gek aan het kletsen.

Maar ja we wachten nog maar even!!!
Jammer dat ze geen testen hebben die je gelijk na je eisprong kan gebruiken om te kijken of je zwanger bent.
Ik vind dat wachten altijd zo lang duren

He Jolanda,

Nou nog steeds niks hier.... Als het volgende week nog niet zover is dan ga ik maar een tweede test doen
En ik heb ook rare dingen, ben moe, geen zin in sex.

Zou wel grappig zijn als we straks allebei zwanger zijn hahaha

groetjes Mariska

ps wat is die website waar je die testen besteld?

Terug
Bovenaan