Misschien weer zwanger?!?!?

Spannend hoor meiden! Jullie houden ons toch wel op de hoogte?

Wij zijn ook al aan het plannen voor een tweede. Zodra de omstandigheden goed zijn (mijn conditie moet weer goed zijn, zwangerschapskilootjes er af, sowieso even tot '9 maanden af' wachten, enz) dan willen wij voor een tweede gaan. In theorie zou dat kunnen betekenen dat het een Decemberkindje kan worden. Bij Lotte was ik in een keer zwanger, wie weet bij deze ook wel.

Zie wel tegen de zwangerschap op, bij Lotte was dat geen pretje; bloedingen, 4,5 maand plat liggen, zwangerschapsvergiftiting, bekkeninstabiliteit... Maar ik wel heel graag een tweede kindje. Ik kan eigenlijk niet wachten...

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa,

Bij ons zit het absoluut nog niet in de planning. Maar ja als het zo is dan moet het zo zijn denk ik dan.
Als het woensdag nog niet zover is dan ga ik weer een test halen.

groetjes Mariska

Oef,er zijn dus veel meer mensen met dit probleem!
Ik was altijd helemaal stipt op tijd ongesteld. Nu al 3 dagen over tijd. Hoewl het eigenlijk niet kan (alhoewel we wel een klein btje hebben gesmokkeld,maar nooit al the way daarin zijn gegaan,heb ik ook maar tests bij Sensitest besteld (van dit forum afgeplukt,dat adres).
Onze dochter is net 3,5 mnd,dus helemaal handig zou het niet zijn,maar zeker niet onwelkom,want als het ons gegeven is,willen we toch graag 3 kindjes

Nou nog niks hier.... Donderdag nog niks, dan ga ik een test doen. Ik heb er pijn in mijn buik van.

groetjes Mariska

www.sensitest.nl

Binnen een dag heb je het binnen.Mits je het natuurlijk meteen overmaakt

Hier moet ik nog steeds tot zondag wachten
Maar ik heb nog niet echt kwaaltjes
Ja veel plassen, buikpijn last van mijn borsten mnaar ja dta kan evt ook een griepje zijn of gewoon MEGA tussen mijn oren zitten

Hoi Jolanda,

Ik ga ze maar bestellen. Ik moet ook meer plassen dan normaal, maar ja misschien komt dat van de spanning en misschien zet t daarom niet door. Zou dat kunnen? Dat je zo denkt dat je zwanger bent dat je ongesteld zijn niet door wil zetten?

Pfff ik vind t zo spannend.

groetjes Mariska

Nou weer een test gedaan, maar negatief?? Als ik donderdag niet ongesteld ben dan bel ik de dokter maar of zo?

groetjes Mariska

Hey Mariska,

Ja het kan tussen je oren zitten en dan kan evt je kichaam er op reageren .
Maar volgens mij si dat heel zeldzaam
Maar ik ben geen kenner dus pin me er niet op vast.

Ik moet nog steeds wachten en ik baal er enorm van. Heb soms de neiging om nu alte testen maar dat heeft natuurlijk helemaal geen zin..

Wat me wel ineens te binnen schoot is dat mocht ik zwanger zijn ik misschien wel last kan krijgen van mijn litteken
Ik heb een keizersnede gehad dus tja dan weet ik niet hoe of wat.

Maar niet te ver op de zaken vooruit lopen eerst zondag afwachten

Terug
Bovenaan