Misschien?????????????????

Heb vandaag een digitale test gedaan,en ja zwanger!!nu nog gemende gevoelens,maar zal wel goed komen.dus als alles goed gaat verwachten we eind maart ons 3de kindje.
liefs jootje

Wat super zeg!! Gefeliciteerd. Ik begrijp dat je nog even aan het idee moet wennen, maar dat komt vast goed.. Veel succes en proberen lekker te genieten van de komende periode!!

Hey mamajo!

Van Harte Gefeliciteerd!!! Ik had ook bijna niet anders verwacht,als ik je verhaal zo las,
integenstelling tot je man;-) Snap je gemengde gevoelens als geen ander.Toen onze oudste 7,5 mnd was en ik bleek zwanger van de 2de,was dat ook even een shock! Ipv felecitaties,kreeg ik vooral vaak de opmerking,nu al! en wat snel en phoe das heftig en oh wat ga je het druk krijgen... whaaa werd er echt een beetje kribbig van op een gegeven moment. Als ik nu naar Noah kijk met 10 mnd,dan denk ik ook,dat was inderdaad snel achter elkaar en ja het is ook druk,maar laat dat je niet ontmoedigen! Probeer er van te genieten,want ik kan je zeggen,deze zwangerschap zal omvliegen! Aangezien je het al druk hebt,kan ik je als tip geven,ga naar zwangerschapsgym of zwemmen,iets om je op de zwangerschap te richten,want anders gaat het echt bijna aan je neus voorbij. Ik wens je een fijne en voorspoedige zwangerschap toe!

Liefs Donna

Jeetje, wat onwijs super!!

Ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor, wij wilden ook vrij snel na de eerste voor de tweede gaan, maaaaar toen werd ik werkloos (wegbezuinigd) en ik wil persé eerst een nieuwe baan voordat we voor een tweede gaan. Ik zie zwanger solliciteren niet echt zitten namelijk..

Maar nogmaal, gefeliciteers meis! Ik hoop dat je er ondanks je drukke leventje wel een beetje van kan genieten!

X
Evje

Waaauw Mamajo,

Gefeiciteerd joh! Tuurlijk is het wennen weer, maar dat lijkt me bij iedere zwangerschap eigenlijk wel zo...
geniet van het goede nieuws en veel succes en zorg goed voor jezelf he!
Waaaauw

:D:D

ier trouwens ook een wegbezuinigde werkloze, en wil dus ook echt weer eerst een baan voordat we aan een tweede denken!!!

GEFELICITEERD!

DAT WIL IK OOK!
zo, dat is eruit. Maar het is gewoon praktischer als we nog even wachten. En gelukkig weet ik dat ook heel goed, dus dan kan ik ook rustig wachten tot de tijd er rijp voor is!
Ik wens je een fantstische zwangerschap. Ga er lekker van genieten!

Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan