Misschien?????????????????

Van harte!! En inderdaad, kan ook niet wachten.... Maar ja, eerst een nieuwe baan (ga in dienst bij het bedrijf waar ik al 2 1/2 jaar als externe werk). Daarna gaan we er voor. Dan is Julia trouwens al ruim 1 hoor :).

Liefs

GEFELICITEERD!!!!!!!

Geweldig! Ook al met een beetje gemende gevoelend, maar komt vast goed als het buikje in eens gaat groeien.
Hier ook soms wat gemende gevoelens...de ene keer denk ik JA en de volgende dag denk ik weer NEE.
Mijn partner wil ook nog niet....mmmmm

Succes en ga er vooral heel veel van genieten

Ow meid, wat ontzettend leuk!!

Ik snap best je gemengde gevoelends. Ik heb soms ook nog het gevoel dat ik net bevallen ben en dat Floor nog zo klein is... Maar gelukkig heb je nog zo'n maand of 8 om er aan te wennen!
En tegen die tijd is je kleine ook al weer een stuk groter!!

Liefs,

Een stiekum klein beetje jaloerse T

Gefeliciteerd! Even aan 't idee wennen en dan lekker genieten zou ik zeggen!!
Ik ben na onze kleine niet meer aan de pil gegaan, met de gedachte er achter dat we weer gingen "proberen" als ze een half jaar was. Dit omdat onze wens is de kleintjes niet veel van elkaar te laten schelen. En omdat ik bij onze eerste 9 maanden van de pil was, voordat ik zwanger werd.
Heb na de zwangerschap 4 normale cyclussen gehad, daarna 2 van 6 weken. Ik verwacht dat deze cyclus ook zo lang word.. :( Aangezien de 4 weken weer voorbij zijn en een negatieve test heb.
Dus ik ben wel jaloers op je Jo! Onze tijd zal vast nog wel komen..
Liefs Vissen

Ja Gefeliciteerd!

Ik kan me de gemengde gevoelens voorstellen. maar als jij straks de eerste echo hebt gehad, dan ben je vast helemaal gelukkig. En je kunt er 9 maanden aan wennen he;-)

Ben ook wel stiekem jaloers hoor!
Maar wij wachten nog even. Misschien volgend jaar lente weer proberen. Eerst een groter huis en ga waarschijnlijk een opleiding van anderhalf jaar volgen.

Liefs Maartje

Wauw! Gefeliciteerd, want het is hoe dan ook mooi nieuws! Maar ik snap heel goed dat je best even moet slikken, dat is even omschakelen he?

Enne... als je het maar niet waagt om naar een ander forum te gaan hoor! Duo-forum mag, maar niet weg! Hahaha...

Ik ben zelf geloof ik nog niet toe aan een tweede. Ik heb natuurlijk niet echt een soepele zwangerschap (veel misselijk, aan het einde te hoge bloeddruk en eindeloos veel vocht vasthouden) en bevalling gehad. Ik ben dus even heel blij dat ik weer de oude ben en daar wil ik voorlopig nog even van genieten. Gek, ik realiseer me nu pas dat dat de voornaamste reden voor mij is. En een tweede is natuurlijk een stuk drukker.

Nou, ik heb er alle vertrouwen in dat je het kunt en inderdaad, die zwangerschap zal snel genoeg gaan dus probeer er van te genieten!

Terug
Bovenaan