<p>Hoi dames,</p><p>Ik hoop niet dat jullie er ervaring mee hebben maar wil toch even kijken of iemand me kan helpen.</p><p> </p><p>Mijn vriend en ik zijn vanochtend bij de verloskundige geweest voor de 1e echo met een zwangerschap van 8,3 wk. Nu blijkt het hartje van de baby recent te zijn gestopt ?. Een missed abortion dus. Ik had de laatste dagen al wel minder 'klachten', maar gister was ik toch weer even een beetje misselijk. Ik denk dat ik diep van binnen al wist dat t niet goed was, ook omdat mn buikje niet groeide naar mijn idee. </p><p>Nu is t voorstel van de verloskundige om een week af te wachten, volgende week dinsdag moet ik naar de gynaecoloog in het ziekenhuis en dan krijg ik waarschijnlijk medicijnen om het op te wekken als het dan nog niet gekomen is op de natuurlijke manier. </p><p>Ik weet niet hoe ik me voel.... aan de ene kant ben ik 'blij' dat t nu gebeurt en niet verderop in de zwangerschap, probeer ik nuchter te zijn, maar aan de andere kant is het heel gek dat ik nu een baby draag die geen leven heeft/krijgt en dus ook verdrietig. </p><p>Enerzijds wil ik wachten totdat mn lichaam de baby zelf naar buiten werkt, anderzijds heb ik t liever zo snel mogelijk eruit. </p><p>Ik zit even in de knoop, is er iemand met een realistische blik die me even kan zeggen wat verstandig is?? Ik weet t niet meer ?</p><p>Liefs,</p>