Missed abortion... en nu??

Ik wilde niet de week afwachten, omdat het in mijn vakantie gebeurde. Dan had ik nog genoeg tijd om te herstellen op mn eigen tempo. Helaas voor mij hebben de pillen niet helemaal hun werk gedaan, waardoor ik 2 weken later alsnog met spoed gecurreteerd moest worden. Was hier ontzettend angstig voor en wilde dit totaal niet, maar als ik nog eens zou moeten kiezen zou ik metéén voor curretage gaan.

Oja en houdt er ook rekening mee dat als je besluit te starten met de pillen hier 2 dagen voor uittrekt. Je neemt bijvoorbeeld 24 uur van te voren een orale pil en dan de volgende dag om de 4 uur 2 vaginale pillen totdat het er uit is. Je kan er dus best een tijd mee bezig zijn. 
De pillen reageerden bij mij snel. Ik bracht de eerste set om 07:30 vaginaal in en tussen 10 en 14 brak het los. Het kan zijn dat je gewoon wat menstruatiekrampen krijgt, maar je kan ook volle bak weeën krijgen (zoals ik helaas)
Sterkte de komende tijd

Oja en houdt er ook rekening mee dat als je besluit te starten met de pillen hier 2 dagen voor uittrekt. Je neemt bijvoorbeeld 24 uur van te voren een orale pil en dan de volgende dag om de 4 uur 2 vaginale pillen totdat het er uit is. Je kan er dus best een tijd mee bezig zijn. 
De pillen reageerden bij mij snel. Ik bracht de eerste set om 07:30 vaginaal in en tussen 10 en 14 brak het los. Het kan zijn dat je gewoon wat menstruatiekrampen krijgt, maar je kan ook volle bak weeën krijgen (zoals ik helaas)
Sterkte de komende tijd

hooiihooii
zelf vorig jaar 2x miskraam gehad.1 spontaan
en de andere missed abortion.. zou 11 weken zijn ma hartje is gestopt met 9.3 weken.
liefst hadden ze dat het vanzelf je lichaam word uitgewerkt...
maar bij mij leefde het al 2 weken nie meer in mijn buik en vond dat het wel lang genoeg hsd geduurd.... wilde er gewoon vanaf.. het idee een overleden kindje in mijn buik was grwoon echt heftig...
toen heb ik voor de medicatie gekozen... helaas heb ik daar best een slechte ervaring mee..heftige bloedingen en het lukte gewooj niet om schoon te worden.... 
had de kuur van medicatie afgemaakt en hoopte na zo heftig vloeien schoon te zijn.. helaas was dat niet het geval.. wel al snel in de nacht vruchtje rn placenta verloren. maar er was teveel restweefsel blijven zitten... dus kreeg nog eens een set met medicatie mee... weer de hele ronde opnieuw.. pff wist gelukkig wat ik kon verwachten...maa ooh wat had ik ook veel rugweeen.. kvond het echt een hel... nou week later weer na ziekenhuis bleek nog nie schoon te zijn... nou toen was de optie toch ok gecurreteerd te worden... en dat viel me gelukkig wek ontsettend mee.... paar minuutjes en klaar. 
maar toch weer een week later terug na gynecoloog om te kijken ofk schoon ben.. en wat denk je... nee nog steeds niet.... laatste x nog eens medicatie geprobeert... en hehee eindelijk schoon....
achteraf door al die toestanden veel bloedverlies en veel bloed wat was afgebleven... kwamen se erachter dat er ook cystes op me eierstok was blijven zitten... me linker eierstok was helemaal op geblazen... mjaa wat wil je met zoveel medicatie.. me baarmoeder en eierstokken hadden het gewoon teveel te verduren gehad.... naa 4 x medicatie en een curretage... gelukkig is dat wel allemaal eeer goedgekomen..m en ben nu weer 24 weken zwanger.
mijn verhaal was gewoon heftig.... maar per persooj verschilt dat grwoon... misschien valt het bij jou allemaal wel mee... ik wens je heel veel sterkte...hoop dat alles snel achter de rug is en dat je snel weer zwanger mag worden.?

Ik had een missed abortion bij 9  weken. ( 8 + 4 )
Ik heb toen gekozen om de pillen te nemen aangezien ik niet langer zwanger wou zijn. Na een emotionele rollercoaster, mijn lichaam was al zelf begonnen dus met pillen ging het super snel en kwam ik in weeën maar ben die avond alles verloren en was daarna ook  meteen schoon. Heb in totaal bijna 2 weken gebloed en daarna een menstruatie afgewacht, nu bijna 40 weken zwanger! Mocht je vragen hebben stel ze gerust ?
Heel veel sterkte toe gewenst en neem de tijd om te herstellen. 

Wat vind ik het fijn om jullie ervaringen met missed abortion te lezen. 
Ik heb vanochtend de verloskundige gebeld omdat het me emotioneel wel echt dwars zit. Inderdaad het idee dat je met een overleden kindje rondloopt vind ik ook erg heftig. 
Na het bellen kon ik al met ca. 2 uur terecht bij de gynaecoloog in het ziekenhuis. Er is nog een echo gemaakt zodat de gynaecoloog dubbel kon vaststellen dat het kindje geen hartslag gaf. Hij gaf aan dat het kindje de 'afmeting' had van een kindje van ongeveer 7.4 weken. Dat betekend dus dat ik vandaag al een week rondloop met dit overleden vruchtje. 
Ik moest nog even bloedprikken, daarna kon ik bij de apotheek gelijk de medicijnen ophalen. Rond 3 uur vanmiddag heb ik ze ingebracht, ik voel wel iets maar kan het nog geen menstruatiekrampen noemen (en die had ik vrijwel nooit, als ik ze wel had dan heel licht). Ik hoop dat het zijn werk 'snel ' doet, ik moet maandag weer aan t werk na 3 weken vakantie dus hoop dat het dan wel gebeurt is. 
Hebben jullie veel pijn gehad? En/of pijnstillers gebruikt?? 
Heel erg bedankt voor jullie steun, dat doet me heel erg goed ?

Update:
We zijn zojuist het vruchtje verloren. Ik moet zeggen dat ik de pijn tot zover erg mee vind vallen maar heb op voorhand wel wat pijnstillers genomen op advies van de gynaecoloog. 
We hebben het vruchtje uit de wc gehaald en daarna even bekeken om na te kijken of het inderdaad het vruchtzakje zou zijn. De gynaecoloog had ons gezegd hoe groot het ongeveer zou zijn en dat klopte ook wel met wat we zagen. De vorm was overeenkomstig met wat we zagen op de echo. 
Nu hoop ik dat het bloeden vermindert, zal morgen even bellen met het ziekenhuis om te informeren of ik de 2e dosering nog moet inbrengen en dan mogen we over 2 weken terugkomen voor controle.
We gaan nu proberen het een plekje te geven en dan hopen we binnenkort weer op goed nieuws... maar dan écht goed nieuws. We staan er gelukkig allebei positief in en ik moet zeggen dat ik me nu toch ook wel opgelucht voel.
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het delen van jullie ervaringen en steunbetuigingen. Dat heeft me écht geholpen.
Ik wens jullie allemaal het allerbeste voor jullie zelf en jullie kleine (op komst). 
Nogmaals dank! ? ben erg blij met dit forum! 

Terug
Bovenaan