[quote quote=10226137]Ach, wat vervelend, allereerst heel veel sterkte. Ik heb in april hetzelfde meegemaakt, echo bij 8 weken, maar helaas was het hartje gestopt met kloppen. Naar huis ‘gestuurd’ om er over na te denken, en een afspraak om na een paar dagen terug te komen bij de verloskundige en de mogelijkheden te bespreken. Binnen 3 dagen begon het te rommelen qua bloedingen, en nog 2 dagen later kwam de daadwerkelijke miskraam. De mogelijkheden bespreken bij de verloskundige was dus niet meer nodig. Een weekje nog een echo gehad om te kijken of alles schoon was, en dat was het gelukkig. Ik hoop van harte dat het bij jou ook vanzelf zal komen! Maar snap ook dat je niet te lang wilt wachten, dat zou ik zelf ook niet hebben gedaan. Ik had dan voor medicijnen gekozen. In ieder geval heel veel sterkte. Ps, om je toch goede hoop mee te geven: na de miskraam weer zwanger geraakt, niet eens meer ongi geworden. Nu 13,5 week zwanger.[/quote]
Heel lief, dank je wel. Ondanks dat ik dit niemand gun vind ik het wel fijn dat ik niet de enige ben, dat wist ik al wel natuurlijk. Maar tis fijn om jullie ervaringen te horen.
Ik heb goede hoop dat het straks alsnog goed komt, ik zei al tegen mijn vriend; het goede nieuws is dat we in ieder geval zwanger kúnnen worden. En, we waren nu wonder boven wonder ook bij de 1e ronde al zwanger, totaal tegen onze verwachting in.
Eén van mijn naaste collega's is namelijk ongewenst kinderloos en dat is ook heftig om te zien (laar staan mee te maken, kan me er niks bij voorstellen).
Hoe dan ook, is het nu even moeilijk. Ik ben wel heel blij met de foto van de echo, op de een of andere manier kan ik het dan hopelijk een plekje geven. Je kan ook zien dat het er niet gezond bij ligt, met het hoofdje naar beneden ipv kin op de borst zeg maar.
Hebben jullie nog iets gedaan om het een plekje te geven?
Heel lief, dank je wel. Ondanks dat ik dit niemand gun vind ik het wel fijn dat ik niet de enige ben, dat wist ik al wel natuurlijk. Maar tis fijn om jullie ervaringen te horen.
Ik heb goede hoop dat het straks alsnog goed komt, ik zei al tegen mijn vriend; het goede nieuws is dat we in ieder geval zwanger kúnnen worden. En, we waren nu wonder boven wonder ook bij de 1e ronde al zwanger, totaal tegen onze verwachting in.
Eén van mijn naaste collega's is namelijk ongewenst kinderloos en dat is ook heftig om te zien (laar staan mee te maken, kan me er niks bij voorstellen).
Hoe dan ook, is het nu even moeilijk. Ik ben wel heel blij met de foto van de echo, op de een of andere manier kan ik het dan hopelijk een plekje geven. Je kan ook zien dat het er niet gezond bij ligt, met het hoofdje naar beneden ipv kin op de borst zeg maar.
Hebben jullie nog iets gedaan om het een plekje te geven?