misselijk, buikpijn en moe

hoi
morgen is mijn red day. maar ben de afgelopen dagen erg moe misselijk en buikpijn wie herkend dit?
zou het weer schijn zijn of is het nu eindelijk echt!! mijn vriend en ik zijn nu 5 maanden bezig. het mag van mij nu wel eens tijd worden.
word gek van altijd maar afwachten!!

groetjes bontrie

Jaah hier nog een. Ben misselijk hoofdpijn moe emotioneel (volgens mijn man voel ik anders), heb  3 dagen heel klein beetje bruinverlies nu dag 29.  Maar ik weet het niet hoor misschien heb ik gewoon griep?
sterkte met jou kwaaltjes en hoop voor je dat je gewoon zwanger bent!

ja ik ben ook moe en misselijk en ik heb een zeurend gevoel onder in me buik (heb ook net een topic gemaakt)
mijn nod was gister maar tot nu toe nog niks
wat heb jij voor buikpijn dan??

heb steeds hele erge steken onder in mijn buik en zo'n honger gevoel maar krijg geen hap door mijn keel. bij het idee dat ik moet eten begin ik al te kokhalsen.
ben ook steeds duizelig en heb het heel warm.

Hoi,
Ik heb ook morgen NOD..
Heb ook een zeurend gevoel in mijn buik, hele week al koppijn, en ik was zo moe gister en vandaag dat ik vanmorgen me ziek heb gemeld en alleen maar heb geslapen.. ben nu wel weer een beetje bij.. vaak plassen weet ik niet want ik drink ook ruim 2 liter water per dag.. maar dat moe en zeurend gevoel herken ik zeker en ik had dat anders nooit als ik gewoon ongesteld werd.. ben benieuwd! ga wel een test kopen vanmiddag, maar weet nog niet wanneer ik m ga gebruiken..
Succes en duimen met zn allen voor elkaar!
Liefs!

ik heb ook paar dagen geleden een paar dagen gehad dat ik zo misselijk was dat ik niks kon eten maar dat gaat nu weer veel beter
ben wel misselijk maar heb ook heel erge honger af en toe

Terug
Bovenaan