misselijk, buikpijn en moe

haha.. ik had gister echt heerlijke macaroni gemaakt (vond ik.. ;-) tijden t koken had ik erg zin in en ik ging aan tafel zitten om te eten, een paar happen en toen was t gedaan..

ik vind het wel spannend wil mezelf ook niet helemaal gek maken maar t zou toch wel erg gaaf zijn als het nu meteen zou lukken.. (1e ronde) maar doe jullie eerst maar ik kan nog wel even wachten haha..

Succes!!

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn NOD, maar nog niks wijst er op dat het begint.
Wellicht ben ik nog aan het 'ontpillen' ?!
Via de pendel is me voorspel dat ik nu zwanger zou zijn en dat maakt het extra spannend, ondanks dat ik weet dat zo'n pendeluitslag met een korreltje zout genomen moet worden...

Succes allemaal, met wachten

Simone

heb vandaag ook mijn NOD maar merk nog geen verschil met gister nog steeds van die pijn stoten en mijn onderbuik. het zal toch niet?????
nou nog ff een paar dagen afwachten en dan weer testen.

groetjes

Hoi dames,
Ik heb menig uurtje in dit forum doorgebracht, al jullie verhalen gelezen.
En ik vond het nu wel tijd worden dat ik ook eens iets van me liet horen!
Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Ik wil me ff voorstellen: Ik ben Kelly, ben 26 jaar, 4 jaar getrouwd en al 14 maanden bezig om zwanger te worden. In het begin had ik zoiets van als ik ongi was geworden  `och volgende maand beter'! Maar na 14 maanden mag het dan toch wel eens  raak zijn.
We wachten iedere maand maar `geduldig' af. Maar dit is heel moeilijk.

Groetjes Kelly

Hoi dames,

Een paar herkenbare verhalen.....
Ik weet niet precies wanneer mijn nod is omdat dit de tweede ronde ng maar is en de vorige 42 dagen duurde....
Ik heb ook last van een vol, zwaar gevoel in de buik. Ben een beetje verstopt, kan soms een paar dagen niet naar de wc terwijl ik eerder soms wel 2x per dag moest. Ook ben ik heel erg moe de laatste tijd en bij vlagen misselijk. Ik kan heel veel trek hebben maar dan bijna geen hap door mijn keel krijgen.
Maar ja goed ik heb ook een beetje drukken week gehad, vorige week eigenlijk ook wel, dus het kan daar ook van komen... Ik heb trouwens niet echt last van zware gevoelige borsten terwijl ik dat de vorige ronde wel had en toen een paar weken daarn ongesteld geworden ben.
Vandaag voelt het of ik ongesteld moet worden, zo'n nare lage rugpijn. We wachten wel af.....

Heel veel succes met wachten en testen en hopen dat we allemaal door kunnen naar het zwangerschapsforum.

Terug
Bovenaan