misselijk...

Hoi allemaal,
Zijn jullie ook zo misselijk? Ik heb gelukkig nog niet hoeven overgeven, maar ben wel dag en nacht harstikke misselijk. Weet iemand hier een middeltje voor, of moet ik gewoon geduld hebben en wachten tot het over gaat!

Heel veel succes met de kwaaltjes!
Groetjes, Lieke

Hoi hoi,

Ik wou dat ik je kon helpen. Ik ben totaal niet misselijk en heb weinig klachten. Ik hoop voor je dat andere vrouwen die dit wel hebben misschien nog iets weten dat werkt! Venkelthee?

Groetjes Petra

bij mijn vorige zwangerschap was ik ook erg misselijk, vreselijk! Ik heb toen zetpillen gehad via de huisarts emasefene. Echt een aanrader, speciaal voor misselijkheid tijdens de zwangerschap.
Verder schijnt gember ook te helpen maar nooit geprobeerd. Veel succes

ja,ik heb er ook last van.sinds dit weekend echt 24 uur per dag.gelukkig niet spugen,maar wel constant akelig.ik moet echt veel eten om het te onderdrukken.soms heb ik nog een rottig hongergevoel na het eten van 2 boterhammen en word ik echt heel naar.als ik dan toch nog wat eet gaat het wat beter.ik heb wel domperidontabletten liggen,maar die zorgen er juist voor dat het voedsel sneller verteerd,maar dat moet bij mij nou juist niet.bij mn zoontje was ik vanaf een week of 7 tot de 14e week met vlagen misselijk.nu al vanaf 4 weken continu.hopelijk is het nu het eerder begonnen is ook weer eerder over,want nog 8 weken volhouden klinkt ook niet echt motiverend

Bij mijn eerste zwangerschap was ik ook 24 uur per dag misselijk. Het enige wat een beetje hielp was met regelmaat wat eten. En dan wel eten waar je op dat moment zin in hebt. At ik iets anders dan waar ik eigenlijk trek in had, dan hielp dat niet.

Nu heb ik veel minder last van misselijkheid. Het begin meestal in de loop van de middag rond 15.00 uur, als ik dan wat eet zakt het wat. Rond etenstijd wordt het weer erger en na het eten zakt het weer tot een uur of 19.00 uur. Vanaf die tijd helpt eten niet meer en ben ik misselijk tot na het ontbijt de volgende ochtend. Rond lunchtijd ook weer even misselijk en dan begint de molen weer opnieuw om 15.00 uur.

Wat mij helpt bij het opstaan is eerste wat droge licht gezouten crackertjes te eten. Dan zakt de ergste misselijkheid (was bij mijn vorige zwangerschap ook zo) en dan red ik het tot ik ga ontbijten.

Succes meid, en als je er echt teveel last van hebt, dan de ha bellen.

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi,

Het lijkt mij vreselijk als je 24 uur lang bijna misselijk bent.
Ik heb nergens last van. Maar ja wat niet is kan nog komen.
Ik ben wel gelijk in het begin dat ik wist dat ik zwanger was met regelmaat gaan eten en veel melk drinken.
En ik hoorde dat perziken eten goed is tegen misselijkheid.
En dat je voordat je sóchtends op staat al wat eet op bed.
Succes allemaal!

Gr .Charlotte

ik heb vandaag van de huisarts ook emesafene gekregen en het helpt echt!wat een verademing zeg.ik ben wel slap en brak van het misselijk zijn,maar de misselijkheid zelf is over.

Terug
Bovenaan