misselijk...

Hoi Allemaal,

Nou super ik heb er ook last van gekregen, ik heb mij nog nooit zo beroerd gevoeld in mijn leven, wat vreselijk. Ik heb van 15uur tot 23uur achter elkaar moeten overgeven, zelf water hield ik niet binnen. Ik ben vandaag erg gammel en slap, ik krijg geen hap door de keel echt vreselijk zeg! Succes iedereen!

Gr. Charlotte_26

Hoi meiden,

Wat bij mij nu redelijk helpt is heel goed naar mijn lichaam luisteren wat die te eten wil. Wat over het algemeen goed valt bij mij is:

- kippensoep
- eierkoek
- zoute pepsels
- rijst
- vis
- witlof
- zuurtjes
- ragout

Bij mijn vorige zwangerschap was het juist:

- crackers
- cherry tomaatjes (moet ik nu niet aan denken)
- komkommer

Toen lustte ik echt bijna niets, gelukkig nu iets meer. Mijn vorige zwangerschap begonnen de misselijkheids- en vermoeidheidsklachten vanaf de 10 weken langzaamaan minder te worden. Daar hoop ik nu weer op en voor jullie hoop ik hetzelfde.

Groetjes,
Leeuwtje

pfff...ik had tot afgelopen donderdag ook nergens last van maar wordt nu steeds erger,ik  was gisteren de hele dag misselijk, anders misselijk dan toen ik nog niet zwanger was, en gisteravond dus ook overgegeven, vandaag gaat het redelijk, maar ben het al wel weer zat, kan me nu goed voorstellen wat sommigen 9 maanden lang meemaken, afschuwelijk, hoop dat het snel weer overgaat, op een zuurtje zuigen helpt mij overigens goed.

Wolfer

Terug
Bovenaan