misselijk...

hai allemaal,

Ik ben nu 6 1/2 week zwanger en heb nog niet zoveel last van misselijkheid, maar als ik er last van heb is het vooral 's avonds (na een drukke dag)

Ik heb de zwangerschapsgranules van VSM Puur Mama gekocht, dat zijn kleine tabletjes die smaken naar suiker (goed te doen) en ja, ze werken geloof ik echt, want gister was ik flink misselijk en ik nam er 3 en een kwartiertje later voelde ik me een stuk beter!!

xx Es

Ik ben ook de hele dag misselijk, maar ik twijfel om Emasafene te gebruiken. Ik heb nog een strip liggen van de vorige zwangerschap. Toen heb ik het gekregen na erg aandringen voor een bijzondere dag of zo, maar de vk zei dat ik het niet elke dag zomaar moest innemen. Nou weet ik niet of zij gewoon niet zo'n voorstander is van medicijnen en dat je maar gewoon moet lijden (Zo'n type is het wel), of dat het beter is niet teveel te slikken.

Ik wil in ieder geval die zwangerschapsgranules van VSM gaan proberen. Ik neem aan dat dat op natuurlijke basis is en dus niet schadelijk?

Bedankt voor de tips in ieder geval!

hoi kirstin
ik begrijp de terughoudendheid van je vk niet zo goed,want emesafene is echt niet schadelijk voor de vrucht.als daarover ook maar enige twijfel was wer het echt niet gegeven.ik ken verhalen van extreem misselijke zwangeren die er 3/4 per dag mochten.ik mag er 2 per dag,maar heb er aan eentje genoeg.tuurlijk moet je voorzichtig zijn,maar emesafene is echt veilig en t zou jammer zijn als je ze hebt en "onnodig" beroerd bent.

Ik had dit topic al eerder gelezen. Toen dacht ik nog....oef gelukkig geen last van. Nou ben een week verder en vandaag al de hele dag misselijk. Bij mijn eerste heb ik daar helemaal niet zo'n last van gehad.

Heerlijk he dat misselijke gevoel.
Tot vorige week dacht ook ik dat het aan mij voorbij ging, maar nee hoor.
Wat bij mij wel wat helpt is inderdaad wat eten een droog gewoon crackertje(toastje) is al genoeg om weer wat rust daarbinnen te hebben.
Verder heb ik het gevoel dat mijn eetporties veel kleiner zijn als voorheen, ik ben veel eerder vol, herkennen jullie dit ook?

Echt misselijk ben ik niet. Wel de hele dag een weeig gevoel. Bij mn eerste had ik eigenlijk ook bijna geen last. Hoop dat het mij een beetje gespaard blijft.

Tips: Bij mij hielp wit brood en hazelnoten heel erg goed. Verder de hele dag door kleine beetjes eten en niet te vet eten.

succes ermee

Hoi allemaal,
Ik heb dit onderwerp gestart en ben nog steeds misselijk. Omdat ik zie dat er steeds meer meiden last van hebben zal ik eventjes mijn tips geven die tot nu toe redelijk helpen:
-kleine beetjes eten
-vanilleyoghurt als ontbijt (vanille schijnt ook goed te zijn tegen maagzuur!)
-soepstengels eten, dat verlicht het nare gevoel in mijn buik
-veel water drinken
-veel geduld totdat het weer over gaat!

Iedereen veel succes ermee!
Groetjes, Lieke

Riep ik gisteren nog zo hard dat ik nergens last van had, hing ik vanochtend toen ik een broodje pindakaas voor mn dochter aan het smeren was boven de wc. hahaha Hier zal de ellende ook wel beginnen. Helaas.
Na een droog crackotje was het over.

gr Linda

Terug
Bovenaan