Misselijk!!!

Maar even een speciaal topic over misselijkheid geopend.
Lees bij de kwaaltjeslijst dat verschillende anderen met mij hier dus ook erg last van hebben.
Heb net even bij het oktober-forum zitten spieken.
Daar hebben ze ook een forum over misselijkheid.
Hier hebben ze het over een homeopatisch middel van dr Vogel. Nux Vomica. Schijnt bij sommige toch wel goed te werken.
kZal het donderdag eens aan de verloskundige vragen, of ik dat mag gebruiken om te proberen.

Ook lees ik dat soms een seaband ook werkt. Dat wordt ook veel gebruikt bij zeeziekte, Het is een bandje om je pols met twee puntjes eraan.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar het schijnt dus ook te werken...

Hopenlijk hebben jullie hier ook wat aan!
Ga het vanaf vrijdag maar eens proberen, eerst maar even navragen ;) Je weet maar nooit;)

Groetjes

alle tips zijn van harte welkom...als ik hier maar vanaf kom. bleh...echt niet leuk hoor. Tis voor een goed doel, dat weten we allemaal..maar leuk is anders ;-)

xxx Tink

Heb vanmiddag eerst maar van die seabands gehaald.
€14,- bij de etos, daar wil ik het wel voor proberen hoor, als het maar werkt ;)
Heb ze gelijk om mn polsen gedaan. Ben nog niet echt misselijk geweest na die tijd, maar dat zegt natuurlijk nog niks, want maandag ben ik ook een hele tijd niet misselijk geweest. Denk dat ik vrijdag of zaterdag meer kan zeggen of het echt werkt! Ben wel heel benieuwd.
Mn man denkt dat de werking van die bandjes tussen je horen zit. Nou ja, dan maar tussen mn oren, als het maar werkt haha!
Jullie horen het nog wel!
Groetjes

Goed idee Anietje, zo'n aparte topic. Het zal hier vast druk worden. Ik heb er ook erg veel last van, wel minder dan in mijn vorige zwangerschap. Het wordt nu draaglijker na de lunch en eten helpt wel. Vorige keer ging elke hap er weer gelijk uit. Daar was niet tegenaan te eten. Vandaag zelfs een hele goede dag gehad. Alleen wat vlagen. Gisteren heb ik de op de echo ons kindje gezien en het hartje zien kloppen, dus misschien is het ook een stukje spanning dat weg is gevallen dat er toch voor zorgt dat ik me (vandaag) iets beter voel.

Ben benieuwd naar de werking van de polsbandjes. Als t nodig is kan ik ze ook altijd nog halen. Je probeert toch (bijna) alles niewaar?
Sterkte!

Hallo allemaal,

Ik weet sinds vanmorgen dat ik ook zwanger ben. Allemaal nog heel erg pril dus, maar oooh wat zijn we er blij mee!

Eigenlijk wist ik al voor de test dat ik zwanger ben (maar toch zo onzeker en dan weer twijfelen natuurlijk ). Ik was namelijk een week voor mijn NOD al misselijk en het voelde precies zoals bij mijn eerste zwangerschap.

Destijds tot en met 16 weken enorm misselijk geweest. Bij mij hielp niets. Ik moest zo'n 10 keer per dag overgeven. Ik had standaard van die grote diepvrieszakjes bij me voor het geval dat ik te laat bij het toilet aankwam. Was niet prettig, maar allemaal voor een goed doel.

Ik vrees dat het dit keer erger wordt omdat de misselijkheid ook al eerder begon (nu bij 3 weken en destijds pas bij 5 weken).

Heb nu nog niet overgegeven, maar ben wel de hele dag door misselijk.

Weet niet hoe t bij jullie zit, maar de misselijkheid wordt bij mij steeds erger. Ik kan t nog net opbrengen even dit berichtje te schrijven.
Ik moet veel overgeven en elke keer nadat ik over heb gegeven probeer ik maar weer wat te eten omdat dat eventjes helpt en je natuurlijk wel iets binnen wilt krijgen.
O wat word je hier moedeloos van. Ik weet dat t er allemaal bij hoort en goede tekenen zijn, maar oooooo wat is t toch vervelend gevoel....

Ik was bij de 1e ook super misselijk en gaf de hele dag over (tot voorbij de 20 weken, sorry dit willen jullie natuurlijk niet horen!). Ik had ook van die 'sea' bandjes, dit werkte af en toe voor mijn gevoel. Je hebt nu ook 'bellypop" dit zijn speciale lolly's (allemaal met natuurlijke bestanddelen) tegen het misselijk zijn. Misschien een goeie tip? Ik heb ze nu nog niet nodig...... www.bellypops.nl
Succes!

Terug
Bovenaan