Misselijk!!!

Zo hier ook even een update van een hondsberoerde zwangere.
Ik heb ook emesafene gekregen van de huisarts, hopelijk voel ik me daardoor iets beter, want dit is waardeloos. Bij mijn eerste nooit zo ziek geweest en nu? Ik kan niets meer, laat staan werken.

Hopelijk vliegen deze weken voorbij en kunnen we snel gaan genieten zonder misselijkheid!

Sterkte ladies!!!

Dag misselijke dames!

Tip: acupunctuur. Ik zag het net al even voorbij komen. Ik ben altijd van mening baat het niet, schaadt het niet. En het is een minimale inspanning. Veel zorgverzekeraars vergoeden dit ook tot een x aantal bezoeken.
Zelf ben ik onder begeleiding van een acupuncturist als ondersteuning voor een IVF behandeling. Ben nu na de eerste keer bijna vijf weken zwanger. Heel pril dus. Je weet natuurlijk nooit of dat net het extra zetje is geweest, maar de 'naalden' tegen stress vond ik erg prettig!

Succes, en ik hoop dat het bij mij weg blijft!

Hallo allemaal, als ik jullie verhalen lees krijg ik al de bibbers (hihi)
Ik ben ongeveer 7 weken zwanger, en ben wel misselijk (gelukkig niet de hele dag) maar heb nog niet hoeven braken. Wel moet ik meer boeren dan normaal.
Nu kan ik mij ook niet herinneren wanneer ik voor het laatst heb gebraakt (nooit van de drank, ziekte, buikkrampen oid).. dus dan kunnen jullie vast wel voorstellen dat ik in spanning afwacht wanneer ik hangend boven de wc-pot kom te staan .
(al schrijvende laat me toch een boer hahaha)

groetjes vcp

Terug
Bovenaan