Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gebruiker10093898
Knap dat jij kan rennen meteen als je uit bed komt haha! Als je ga liggen, ga dan op je linkerzij liggen. En misschien de vorige avond een cracker klaar leggen voor de volgende dag zodat je lekker kan blijven liggen. Dat is voor je lichaam iets beter.
Ananasss, ah oké. Ik dacht anders ga ik die ook eens proberen maar dat gaat dus niet. Nou de ergste puntjes zijn er wel vanaf. Dus ik kan wel slapen. Dat deed ik eerst bijna niet. Maar dat is ook het enige verschil.
Ik heb indd ook standaard crackers op mijn nachtkastje liggen! Eerste week ging ik ook vanuit bed meteen naar de keuken om iets te eten, maar dat ging alsnog altijd mis. Indd in bed, liggend eten, werkt bij mij behoorlijk
Ik ben ook sinds week 9 een stuk misselijker en veel meer last van reflux. Gelukkig niet hoeven braken tot nu toe.
Sterke!hopen dat het snel beter word en in de tussen tijd maar denken.. het is een teken dat je zwanger bent en dus positief.
Het is echt bij iedereen zo verschillend. Ik ben misselijk vanaf week 5 (met dagelijks 10-15x overgeven) Inmiddels bijna 34 weken zwanger en geef nog dagelijks over. Ondanks het gebruik van Emesafene. Probeer iets te eten voordat je uit bed stapt en veel water drinken zodat je vocht binnenkrijgt! Je hoort overigens vaker dat het stopt rond de 16e week, ik ga duimen voor je! Sterkte x
Ik was misselijk en aan het overgeven vanaf week 5 al maar week 9 was bij mij ook een piek. Inmiddels ben ik 18 weken zwanger en ik kan wel zeggen dat de misselijkheid sinds vorige week afneemt en nog maar 1x overgeven ‘s ochtends. Zolang ik goed blijf eten althans. ‘s nachts lukt dat niet en ben ik nog wel misselijk. Heb daarom altijd iets naast mijn bed liggen en eet voor het slapen gaan een bak kwark met Brinta. Bij mij werkt het dus om mijn maag steeds gevuld te houden. Daarnaast heb ik gemberpillen geprobeerd. Die helpen wel tegen het maagzuur maar niet tegen de misselijkheid bij mij. En Emesafene. Ik was ook geen voorstander van medicatie, maar nam er af en toe een als het echt niet ging ‘s nachts. Als je namelijk helemaal niet slaapt dan kom je in zo’n negatieve spiraal van je ellendig voelen. Het hielp niet veel maar wel iets. Sterkte en hoop voor je dat het snel overgaat!