Ik ben nu 14.3 en nog dagelijks misselijk en bijna dagelijks overgeven. Ik voel me in de ochtend gewoon goed, wel moe.. in week 9 hield ik niks meer binnen en heb ik een week in het zkh gelegen. Emasafene helpt bij mij ook niet, ik heb nu zofran zetpillen. Maar ook die helpen maar beperkt. Vanaf 2 uur begint de misselijkheid om half 8 ga ik slapen. Ben ook afgevallen en zit thuis. Sinds ik niet meer werk kan ik overdag wel genoeg eten om in ieder geval weer op gewicht te komen.
Ik heb geen tips, behalve dat je goed voor jezelf moet zorgen. Veel rust nemen en eten waar je zin in hebt, ook al is dat een zak chips in de ochtend. Je kindje pakt echt wel wat hij of zij nodig heeft. En ik ben heel blij dat ik niet werk, dat was echt niet goed gekomen!
Ik heb geen tips, behalve dat je goed voor jezelf moet zorgen. Veel rust nemen en eten waar je zin in hebt, ook al is dat een zak chips in de ochtend. Je kindje pakt echt wel wat hij of zij nodig heeft. En ik ben heel blij dat ik niet werk, dat was echt niet goed gekomen!