A
Anoniem
Guest
Hoi mama's,
Wat iemand zijn kindje aantrekt of mooi vind is ieders persoonlijke smaak. Maar slaan sommige er niet soms een beetje in door?
Wat ik absoluut niet begrijp, en ja ik ken ze, dat er mama's zijn die hun kindje als een modepopje aankleden. Ik heb het dan over super dure merkkleding.. Het kind ziet er prachtig uit, tot in de puntjes verzorgt en aan elk klein detail is gedacht. Maar dan,..
Het kindje willen ze niet laten kruipen want dan wordt de broek vies. Een slap om van hier tot tokio of het truitje wordt even uit gedaan tijdens het eten. Extra kleding worden meegebracht om te spelen en het is een constante verkleedparade. Moeder zit er als een nerveus hert bij om elke beweging in de gaten te houden want owee als hij/zij smerig wordt.. Het is dus meer van stil blijven zitten bij mama en mooi wezen!
Ik wordt hier helemaal kriebel van!!!!!
Laat het kind toch lekker kind zijn!.. Kruipen met die kromme beentjes! Lekker smerig worden.. gewoonweg laten genieten van het kind zijn. Kleding moet nu vooral comfortabel zijn/zitten zodat ze zich lekker kunnen bewegen! Merkkleding of niet!
Laat Kay maar lekker kliederen en ook later voor de 100x een gat in zijn broek vallen.
Een kind wat zich helemaal mag laten gaan, smerig mag worden en zichtbaar geniet straalt zoveel meer moois uit dan al die duren klerenpracht bij elkaar.
Hier een mama die geniet van een smerige snoet met een glimlach!
Hoe denken jullie hierover?
Esmé mv Kay