Modepoppetje Ja/Nee (Discussieer mee)

hm... bestaan er echt zulke moeders??? Gelukkig ben ik er nog nooit 1 tegengekomen. Hier gaan er dagelijks zo'n  7 setjes kleren de was in: 2 tot 3 van Milo, 2 tot 3 van Lior, mijn kleren en mijn mans kleren. Lang leven de wasmachine en het kan mij niet vuil genoeg! Laat kinderen lekker kinderen blijven, van mij mogen ze overal mee spelen en overal heen lopen/rollen of kruipen.

ps: mijn kinderen hebben erg veel merkkleding, maar allemaal van opa en oma gekregen!

Ja daar heb je gelijk in Esmé! Maar wat voor kleren hij aan heeft maakt me niet uit. Lekker vies worden hoort er bij hihihi

Mijn schoonzus is zo'n moeder. Haar kinderen (inmiddels 10 en 11 ) lopen in merkkleding maar mogen niet vies worden. Ooh wat erger ik mij daar aan.

Ik heb laatst een hele stapel broeken van haar gekregen voor nick, ze zijn door twee kinderen gedragen en zien er nog uit als nieuw. Er zit ook een witte bij, ik zei tegen jurgen "die moet ze eens weer zien als Nick hem één keer heeft aangehad.

Nick komt elke dag lekker onder het zand naar binnen, heerlijk. Dat is een teken dat hij zich vermaakt heeft.
Dus voor mij geen schone kindjes, ja smorgens na het douchen

Groetjes sandra

Ik ken dus echt zo iemand.. Overal waar je heen gaat wordt het kindje angstvallig op schoot gehouden en zegt dan ook echt van als je vraagt waarom ze haar kleine er niet bij legt:" Ja maar dan wordt haar broek vies" en meer van dat soort opmerkingen. De kleine zit dan met grote ogen te kijken naar de rest van de kindjes die als een gek door de kamer (of waar dan ook)  kruipen en de wereld ondekken.

Dan breek m'n hart.. Arm kind..

Natuurlijk vind ik het leuk om mijn meiden leuk aan te kleden, en ben ook gek op merkkleding maar ook op Hema kleertjes.
Kinderen moeten natuurlijk wel mogen spelen en vies worden, ik merk bij mezelf dat ik de eerste keer als ze iets nieuws aanhebben het graag mooi en netjes wil houden maar dat is na de eerste vlek ook wel weer over.
Lang leven de wasmachine!!!!!
Roos gaat nu sinds een week naar school en nu merk ik wel dat ik anders na kleding voor haar ga kijken zeker straks voor het najaar, het moet wel functioneel zijn maar gelukkig zijn   mijn meisjes geen poppetjes om te zien.
Mama houd van stoer, rokjes met laarzen en in de zomer met  open schoentjes en slippertje natuurlijk.
Roos heeft ook nooit gekropen dus ook geen schade aan broeken en schoenen, fijn maar ik hoop dat Linde toch wel gaat kruipen, dat is zooo schattig.

groetjes Danielle.

Oooh zielig hoor! Die kindjes die niet vies mogen worden!!! Hier mogen ze dat altijd.Ik heb niet heel veel merkkleding en ben groot fan van de zeeman, Heb de hele collectie .   Als Tyche thuis is maak ik er geen modepopje van. Ze heeft een spuuglelijk trainingspak gekregen van mijn opa en oma maar die zit zo lekker. Er zitten ook al knie-en in. Maar die heeft ze dus toch vaak aan.
Als we naar een verjaardag of visite ofzo gaan dan doe ik haar wel leuke kleren aan en een beetje haar toet schoonpoetsen. Maar als ze daar dan vies word.. boeien hoor!
En een slab... mmm als ik hem niet vergeet dan doe ik hem om en anders zit ze thuis gewoon onder de wortel hoor....
Ik ben dus misschien wel helemaal het tegenovergestelde van 'modepopje'

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Ik koop wat ik leuk vindt dat kan duur zijn maar ook goedkoop
Ze mag er in spelen wat ze wilt, Daar hebben we toch een wasmachine voor
En zit er een gat in dan heb ik weer een nieuw excuus om nieuwe kleding te kopen hihihihi

Liefs Ilse mv Danique

Terug
Bovenaan