Moederdag 2010

Hey Meiden,

Zijn jullie ook zo verwend met moederdag?

Vanmorgen heb ik van Maik en de kinderen een ontbijtje op bed gekregen.
We hebben heerlijk met z'n viertjes ontbeten in bed Nynke vond het prachtig!!
Daarna cadeau's uitgepakt ik heb een hele mooie tekening op canvas gekregen een luchtje iets lekker voor onder de douche en chocolade en een moederdag taart in vorm van een hart.

Straks gaan we naar onze moeders, we hebben 2 mooie foto's op canvas voor ze laten maken 1 van Dane en 1 van Nynke in sepia kleur.

Ben benieuwd hoe jullie moederdag is.

Liefs Stefanie

Ik heb lekker uitgeslapen en kreeg ontbijt op bed. En cadeautjes. Emma had op school een cadeautje gemaakt. En mijn man heeft met Emma en Renske nog geknutseld met klei. Emma had een sneeuwpop gemaakt en Renske een steen!!! En o, wat was Renske trots op haar steen, hahaha. Ikke steen maakt he! Mooi he!

Hier ook al een geslaagde moederdag. Met een ontbijt op bed. Een heel lief gedichtje van Jordy met een hele mooie zelf geknutselde ketting van pasta pennetjes...! ( Op de Psz)

Van Bart kreeg ik een zilveren ketting met bijpassende armband en oorbellen. Wat een schatje he! Normaal doen we een kleinigheidje. Bart is nooit zo van de cadeau's dus dit verraste me wel.

We gaan zo naar mijn mam. Die gaan we met de dochters verrassen en samen naar de film. De gelukkige huisvrouw. Is de eerste keer dat we eens iets alleen met de dames en mam samen gaan doen.

Hier nog een verwende vrouw!

Vanmorgen een klein ontbijtje op bed (ik lust geen eten 's morgens momenteel hihi) met kadootjes. Myrthe vond het prachtig op bed eten.
Ik kreeg een mini juwelendoosje gemaakt van luciferdoosjes (op kdv) van Myrthe.
Verder een hele lieve kaart met tekst dat ik de aller, aller liefste mama bent hihi en een dikke kus (ook alvast van muppet, zoals we onze baby in buik noemen)
Ik heb mooie oorbellen gekregen en een ring (die helaas niet past hihi)
Daarna mijn mams verrast door met haar, mijn peetmoeder en diens schoondochter te gaan high-tea-en (thnx voor de tips) Was voor beide moeders een verrassing en errug lekker.
Rob zat ondertussen met Myrthe bij zijn moeder.
Nu hebben we Myrthe bij mijn moeder achtergelaten want ik krijg als verrassing (werd net verteld) nog een etentje met Rob. Dus we gaan zo uit eten en misschien nog film, als ik nog niet te moe bent hihi.

Liefs een aller gelukkigst, allerverwendste, superblije mama

Hier natuurlijk twee mama's die verwend moesten worden :)
We hadden onszelf getrakteerd op het Blond moederdagservies (2x natuurlijk), en hebben heerlijk ontbeten met verse croissantjes.
Bij oma en opa moederdagtaart gegeten en toen kregen we ieder een door Indy versierd bloempotje met bloemetje. En een cadeaubon/pakketje van de etos. Zo lief!!
Bij vriendinnen op de koffie geweest en de MacDonalds had voor ons gekookt.
Was superfijn deze dag!! Ben nu kotsmisselijk haha.
Wat heerlijk he om mama te zijn!!!

jemig..wat zijn jullie allemaal heerlijk verwend..ik heb niets ,aar dan ook niets gekregen..zelfs geen ontbijtje op bed.Het doet me best wel een beetje pijn(heb tranen in mn ogen)stom,maar het zullen wel de hormonen nog zijn...9 maanden,9 maanden ontzwangeren toch.fijn dat jullie een mooie moederdag hebben gehad.liefs,karin

Klinkt allemaal super!!! Hier ook een heerlijk dagje gehad. 's Morgens meneer van bed geplukt en papa was beneden aan de slag en kwam boven met een heerlijk ontbijtje.

Maar onze boef had ook nog cadeautje voor mama en hielp mee met uitpakken. Een zilveren hart aan een ketting met achterop zijn naam, echt heel lief!!!

Daarna nog bij onze moeders geweest en daarna heerlijk thuis gegeten. Een erg relaxed dagje. Alleen na het bezoek aan de schoonfamilie weer genoeg om over na te denken, dat was wel een beetje jammer...

Liefs Lientje

Hoi,

@karin, helemaal niet stom, het is heel erg om niks te krijgen, wat zijn mannen soms toch ongevoelig zeg, hoeveel moeite is het om het handje in de verf te dopen en op papier te drukken, lekker ontbijtje op bed met een tuinbloem..
Ik heb het ook al meegemaakt, maar tegenwoordig snapt ie het!

Hier ook een lekkere dag, geen vroeg ontbijtje want ik ben al een paar dagen niet helemaal fit, maar lekker mogen uitslapen, daarna koffie op de bank, de middelste heeft een mooi gedichtje gemaakt op school, hij kon het helemaal opzeggen, dus mama super trots en hij had een ketting gemaakt op school, heel erg mooi.
Verder nog een geurtje, douchegel, kadobon en bloemen,, helemaal super.
En wel 1000 kusjes gekregen ( iets doorgeschoten,,haha)

Alleen de oudste was er dit weekend niet, die zou normaal worden thuisgebracht voor het eten, maar mn man kreeg gister een telefoontje van zijn ex, moeilijk moelijk, ze kon hem niet zelf voor 19.30 brengen, maar we konden hem wel komen halen,, o wat was ik kwaad zeg, die geintjes altijd met kerst en dit soort dagen.

Gister al bij mijn moeder geweest en daar gegeten met mijn broers en zus, daarna bloemen en kado gegeven, stiekem nog een gedichtje achtergelaten voor deze ochtend..

Gr MJ

Terug
Bovenaan