Moederdag 2010

Hoi meiden,

Ook hier niet echt een super moederdag.
Het was eigenlijk de planning dat ik zaterdag na het boodschappen doen lekker de stad in zou gaan om te winkelen voor o.a. sportkleren terwijl Stefan met Isabelle een theedoos zou beschilderen en beplakken met schelpjes, maar Stefan moest 's morgens werken...
Kan gebeuren (en het was toch zeikweer, dus dan heb ik toch niet zo'n zin om te winkelen), maar toen vroeg hij tijdens de lunch of ik die theedoos nog had meegenomen?!
Dus toen vroeg ik of ik dan mijn eigen moederdag cadeautje moest kopen en hij zei ook (net als Marchel) "tja, alsof ik daar tijd voor heb gehad?"
Nou ja zeg!
Eerst moest ik hem al voorkauwen wat ik graag wilde hebben en dan moet ik het zeker ook ng zelf kopen!
Goed, om een lang verhaal kort te maken: ik heb zelf 's middags maar even de theedoos gekocht en vanmorgen heeft Isabelle hem lekker beschilderd.
Hij heeft wel het ontbijt klaargemaakt maar omdat hij een hekel heeft aan ontbijten op bed hebben we dat beneden gegeten.
Oh ja, en ik heb ook nog stofgezogen omdat ze allebei aan het klieren waren met het brood!

Volgend jaar hoop ik toch stiekum op een kleinigheid via de psz.

Liefs Monica

Ach, moederdag gaat hier ook met duidelijke instructies hoor. Niet voor half 10 naar boven komen. Ik wil graag dit, dit en dat voor ontbijt en het staat daar. En ik wil iets geknutseld, en niet weer een handafdruk van vingerverf. Na 3 jaar had ik dat ook wel gezien. Vorig jaar had hij het ook niet ingepakt en niet opgeplakt ofzo.
Dit jaar ging het een stuk beter.
En ja wel een week of 3 van te voren zeggen dat hij er eens aan moet beginnen, anders heeft ook mijn man te weinig tijd.
En commercieel, het is toch de waardering naar elkaar die je nog eens benadrukt. En als er dan niets aan gedaan wordt, dan kan ik me voorstellen dat dat wel steekt.

Hoi karin...

Ik begrijp je helemaal hor... heb ook even toen ik een momentje alleen was even stiekum toch wat gehuild.... was te trots om het te laten zien maar ook hier niets gehad...
Hij was het vergeten... slechte smoes... mn vriendin heb hem smorgens nog gezien toen zij naar de supermarkt ging en heb hem er nog aan herinnert...

Helaas, begrijp je helemaal...

Liefs Marina

Mn man is dat vanuit huis niet gewend en vind het ook niet belangrijk.
Tijdje terug begaf de mixer het, dus in het kader van moederdag zelf een nieuwe gekocht...
Maar ik heb een mega-attente zus. Die heeft met onze dochter een handje getekend en uitgeknipt. Een foto van haar in hartvorm uitgeknipt en dat, leuk ingepakt, aan een houten hartje op stok, laten geven.
Ze moest zeggen 'ik vind je lief'.... maar ze vond het interessanter om te vertellen wat er op de foto stond.
Mijn man moest ook werken en ik ga echt niet om kwart over 6 ontbijten...

Voor vaderdag heeft ze ook al weer iets gekocht om te maken. Een prikbordje van de action en dat gaan ze dan beplakken. En natuurlijk een tekening voor op het prikbord.
Ze is juf... en dus creatief.
Misschien een idee voor als je nog aan het nadenken was.

Vind het wel leuk zo. Voor mij hoeft het ook niet meer.

tja...zeker weten...ook hier geen ontbijt... zondagochtend toen ik uit de kerk kwam (half 11) kon ik daniel nog aankleden... dus al met al.... supergezellig :-(

Liefs Marina

Terug
Bovenaan