moedergevoel

Omdat we tegenwoordig zoveel er mee bezig zijn en ons zo focussen laat ons instict ons regelmatig in de steek. Succes

Miep

Hoi WY,
Ik hoop voor je dat het nog steeds goed met je gaat en  (het klinkt raar) dat je nog steeds in onzekerheid zit. In mijn 3e ronde was al een week over tijd en had al 2 testen gedaan waar niets uit kwam. De teleurstelling was ook groot, maar uiteindelijk wel verwacht, ik werd weer ongesteld. Dus focuus je er niet teveel op. Ik heb inmiddels (ronde 6) geleerd niet naar de winkel te rennen wanneer ik niet direct ongesteld ben.
Maar ik had niet die gevoelens zoals jij ze omschrijf, dus ik hoop het voor jou!!!
Groetjes lientje

Hoi Dames,

Ik vanmorgen natuurlijk een test gedaan: geen enkel streepje, nog niet een heel licht...
En toen stond ik op van de bank en ja hoor, ik voelde het gewoon, dacht ik, dus ikke rennen naar de wc, helemaal niks, nu houdt mijn lichaam me echt voor de gek,ik voel me ongesteld, maar er zijn geen Rode duivels.., morgen is pas mijn NOD, maar als het dan toch moet, laat het dan vandaag komen...
Zit nu erg in twijfels, verbeeld ik het me of wat is er? Aan de ene kant blijf ik aan mijng evoel vast houden dat ik zwanger ben, en aan de andere kant ben ik al diep teleurgesteld en ben ik al weer naar de volgende ronde (4)...

Wat erg.......bleh

Hoi WY2006,

Herkenbaar.....

Bij mijn eerste zwangerschap had ik echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Liep al een paar dagen met een tampon in, niks. Toen toch maar een test gedaan en jahoor zwanger. Het is echt zo vervelend, de verschijnselen van een menstruatie lijken ook op de verschijnselen van een zwangerschap.
Wij gaan nu voor de tweede (heb in okt een miskraam gehad) en ik had  maandag mijn NOD en heb dinsdag een test gedaan...had echt het gevoel dat ik zwanger was. De test was echt negatief. Gisteren ongesteld geworden balen....

Dus nog alle kansen! Misschien heb je te vroeg getest of komen die rode duivels toch nog! Ik   voor je dat het raak is.

Lies

hoi allemaal,

mijn vriend en ik hebben er ruim 2,5 jaar over gedaan,maar nu zijn we toch echt zwanger.

wij zijn via iui zwanger geworden,maar goed dat ff terzijde.
toen wij de inseminatie hadden gehad,had ik vanaf dat moment heel erg sterk het gevoel dat het fout was om alcohol te drinken.we gingen de 2de week op vakantie,dus lekker eten en dan een drankje hoort erbij,maar goed neit voor mij dus. buiten dat had ik steeds dat ik veel moest kokhalzen om niks eigenlijk.
ik wist vanaf dag 1 dat dit de keer zou zijn dat ik zwanger zou worden,de test doen was voor mij een bevestiging van iets wat ik al wist.
ik heb ook vaak gehad dat ik dacht dat ik zwanger was,maar toen ik dus echt zwanger was,zei mn allerdiepste ik zeg maar dat het zo was.

ik denk als je echt heel goed naar je lichaam luisterd dat deze je wel aan zou kunnen geven dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn.

tuurlijk heeft iedereen wel van die momenten dat je allerlei kwaaltjes hebt en daardoor denkt zwanger te zijn,maar goed als je dan echt nadenkt dan besef je vaak dat dat iets is wat je eigenlijk vaker hebt.

maar goed in ieder geval voor jullei allemaal heel erg veel succes met het zwanger worden en hoop dat het jullei snel zal gaan lukken.zoals je ziet geduld word beloond.

ik ben momenteel 20 weken zwanger van ons meisje.

liefs nathalie

hoi dames,

Vandaag lekker een dag de hort op gegaan in de hoop sneller ongesteld te worden, heb me heel de dag raar, opgeblazen en weeig (hoe schrijf je dat?) gevoeld. Heel de dag doorlopend naar de wc om echt liters uit te plassen terwijl ik niet meer drink als anders. Je zou zeggen: Zwanger.
Wel heb ik ergens gelezen dat borrelende darmen een teken is van ongesteld worden, en daar heb ik op dit moment erg veel last van. Maarja, misschien is het ook wel weer een teken van zwanger zijn....
Oh ik weet het ook allemaal niet meer, ik begin zo te twijfelen, en ik wil ook niet wanhopig gaan worden omdat ik dan het idee heb dat mijn ongi op zich laat wachten.
het is 50/50 en op www. babybrabbel.nl heb ik 77 % kans op zwanger zijn...vorige maand had ik 80% kans...nou ja je laat je vanalles wijsmaken als je zwanger wilt zijn geloof ik.
Mijn vriendje is vanavond thuis gekomen, en morgenvroeg sta ik tegelijkertijd met hem op (7.00u oef) om op ons gemak samen een test te doen. Het is   mijn laatste test die ik in huis heb, dus ik hoop het zo.
We willen het erg graag met de kerst vertellen als het zo is, en als het nog een paar dagen langer in onzekerheid laat, wordt ik gek denk ik...haha
Ik blijf een gevoel van ongi houden, maar ergens ook wel weer veel tekens van zwanger. Heb heel de dag al maandverband in, maar er komt helemaal niks!
Nou meiden, jullie lezen het morgen wel, ergens ben ik superbang....voor beide uitslagen...Ik heb echt een cyclus van 28 dagen, en morgen is de 28e dag!

xxx

Hoi WY,
Ik ben benieuwd hoe het met je is en dat je duidelijkheid hebt, in positieve zin natuurlijk! Je kunt soms helemaal gek worden van onzekerheid.
voor je!                                          Liefs Lientje

Terug
Bovenaan