hoi dames,
Vandaag lekker een dag de hort op gegaan in de hoop sneller ongesteld te worden, heb me heel de dag raar, opgeblazen en weeig (hoe schrijf je dat?) gevoeld. Heel de dag doorlopend naar de wc om echt liters uit te plassen terwijl ik niet meer drink als anders. Je zou zeggen: Zwanger.
Wel heb ik ergens gelezen dat borrelende darmen een teken is van ongesteld worden, en daar heb ik op dit moment erg veel last van. Maarja, misschien is het ook wel weer een teken van zwanger zijn....
Oh ik weet het ook allemaal niet meer, ik begin zo te twijfelen, en ik wil ook niet wanhopig gaan worden omdat ik dan het idee heb dat mijn ongi op zich laat wachten.
het is 50/50 en op www. babybrabbel.nl heb ik 77 % kans op zwanger zijn...vorige maand had ik 80% kans...nou ja je laat je vanalles wijsmaken als je zwanger wilt zijn geloof ik.
Mijn vriendje is vanavond thuis gekomen, en morgenvroeg sta ik tegelijkertijd met hem op (7.00u oef) om op ons gemak samen een test te doen. Het is mijn laatste test die ik in huis heb, dus ik hoop het zo.
We willen het erg graag met de kerst vertellen als het zo is, en als het nog een paar dagen langer in onzekerheid laat, wordt ik gek denk ik...haha
Ik blijf een gevoel van ongi houden, maar ergens ook wel weer veel tekens van zwanger. Heb heel de dag al maandverband in, maar er komt helemaal niks!
Nou meiden, jullie lezen het morgen wel, ergens ben ik superbang....voor beide uitslagen...Ik heb echt een cyclus van 28 dagen, en morgen is de 28e dag!
xxx