moedergevoel

heej dames,
ik sta gewoon met mijn bek vol tanden, normaal als ik ongesteld moet worden wordt ik wakker en zijn de RD er al, nu is het 18.00u in de avond en ik ben nog steeds niet ongi!
Vanmorgen uiteraard samen met mijn vriendje een test gedaan, hardstikke negatief, nog niet eens een licht streepje. Vandaag weer heel de dag het gevoel dat ik ongi wordt, maar daarnaast ook nog eens last van maagzuur en licht in mijn hoofd. Ik weet het niet meer hoor.
het is net of mijn lichaam zich tegen mijn geweten uitspeeld. Diep in mijn achterhoofd ben ik alweer door naar ronde vier, maar ergens blijf ik me vasthouden aan het gevoel dat ik zwanger ben (intuitie).
Heb net ook weer een test gedaan (predictor), weer heelmaal niks, ik vind dit zo raar, altijd strikt 28 dagen cyclus en in de ochtend ongi, en nu nog helemaal niks!

we wachten rustig af, maar die vent van me wordt steeds ongeduldiger...

xxx

Spannend hoor WY, hopelijk test je dit weekend met een duidelijke plus!

hoihoi
Ik hoop het ook dat we positief testen, heb vanmiddag er twee testen bij gehaald, gelijk 1 gebruikt natuurlijk. Had er nog een liggen, dus heb er nog twee om de kerstdagen mee door te komen. Nu krijg ik spijt, had ik er meer moeten halen? Voor hetzelfde geldt testen we morgenvroeg nog negatief, 1e kerstdag nog negatief, en je snapt het wel, dan wil ik 2e kerstdag weer testen...maar als ik geen testen in huis heb????
Morgen toch maar bij halen?
Nog steeds geen RD trouwens, ook geen enkel teken meer, maar wordt steeds zenuwachtiger, en eignelijk wil ik dat niet, want mocht ikg ewoon ongesteld worden, dan wordt ik door de zenuwachtigheid waarschijnlijk later ongi..(stress verlaat een menstruatie schijnbaar)....

xxx

O, jee, is dat echt zo?
Nu je het zegt, vorige maand was ik er niet zo mee bezig als nu en toen kreeg ik mn NOD 2 dagen eerder dan verwacht.. Zou dat er echt mee te maken kunnen hebben?
Ik hoop dat ik dat nu weer heb, tenzij ik natuurlijk helemaal niet ongi word, dat nog veel liever natuurlijk..

Ja, spannend, je zou testen via internet kunnen bestellen maar de post doet ook niet zoveel natuurlijk deze dagen dus dat heeft ook geen nut.
Toch maar even geduld hebben dan (haha ik weet het: makkelijk gezegd!), houd je ons op de hoogte?

Gr Olivia

heej olivia,

Ja dat hoor ik al van jongs af aan, stress verlaat je menstruatie (al een keer meegemaakt dat ik een test deed toen ik 16 was en dacht zwanger te zijn, maar hoe meer je je druk maakt hoe later het komt...erg klote.

Olivia, ik ben een beetje nieuwgsierig hoor, waar kom je vandaan en hoe oud ben je? samenwonend/getrouwd hoeveelste kindje en welke ronde?

xxx

Hai WY, ok, nou dan zit er maar 1 ding op: niet meer stressen!!

Geeft niks hoor, ik ben ook wel eens nieuwsgierig; ik ben 24 jaar oud, getrouwd, en nu in ronde 7 voor het eerste kindje, en woon in de provincie Utrecht. En jij?

HOi olivia,

samenwonend, 23, 1e kindje, 3e ronde (3x scheepsrecht hoop ik)
Wonen in provincie brabant.

xxx

Nou ik ga maar es achter de computer vandaan want dat schiet niet op als ik minder gestresst moet raken..

Hele fijne kerstdagen in ieder geval en we houden elkaar in de gaten!

Groetjes, Olivia

Terug
Bovenaan