moeders augustus 2006

A

Anoniem

Guest
                                                                                             Nou zet hem op!

Ja ik kan het me nog goed herinneren. De spanning die iedereen had over wanneer het nu zou gebeuren. De voorweeen en natuurlijk de slapeloze nchten. Ik heb toch wel regelmatig snachts op een snikhete zolder achter de pc gezeten, omdat ik niet kon slapen. Toch nog ff kijken wie er ook niet kon slapen.    

Hoe iedereen ook meeleefde als er weer eens iets niet lekker ging of als dan eindelijk de weeen begonnen of de vlieze gebroken waren. Ja het was leuk en je had ook best veel steun aan elkaar.  

Zal ik hier dan maar beginnen?

Ik kom van het augustusforum. Ik was  9 augustus uitgerekend, en we zouden dus een Leeuw (sterrebeeld) krijgen. Daar was ik van overtuigd. De ene na de andere zwangere beviel en meldde dat op het forum. En bij mij gebeurde helemaal niks.
Ik weet nog dat ik samen "Bolbuikie" was uitgerekend en beide werden we met dik 42 weken ingeleid en beide zijn we 25 augustus bevallen. Soms zie ik haar naam hier eens opduiken, maar helaas maar heel weinig.
Dus in plaats van een Leeuw hebben we nu een Maagd. Ach, hij is er niet minder om hoor, haha, de lieve schat!

Het was een hele intense tijd, vooral de laatste weken  en al die verschillende verhalen vond ik geweldig om te lezen. Helaas kwam hittegolf na hittegolf en kon ik maar zo'n 10 minuutjes achter de pc zitten, dan moest ik echt weer met de benen een uurtje omhoog ivm vocht dat ik vasthield. Pff....wat een zomer om zwanger te zijn! hahaha!

Goede herinneringen hoor aan het forum!

Who's next?!

Ellen mv Julian

Ook ik ben een augustusmama maar ik was niet actief op het forum. Ik las mee op de laptop van de buurman.

Wat ik me vooral herinner van de laatste weken was het belachelijke warme weer, oh wat was ik het zat zeg. Veel last van voorweeen ik zat mezelf zo ontzettend in de weg.

Maar 5 dagen voor de uitgerekende datum kwam ze dan een prachtige dochter waar alles op en aan zat. Wat waren we gelukkig zeg en het mooiste was dat ik haar gewoon mee naar huis mocht nemen (Nick is bijna 4 weken te vroeg geboren en moest dus in het ziekenhuis blijven)
Nu is ze inmiddels een jaar en ontzettend bijdehand, het is niet meer mijn kleine babytje, maar een echte dreumes die geen moment stil zit.

Ik ben ontzettend bevoorrecht om twee van zulke mooie,lieve en vooral gezonde kinderen te hebben.
Liefs van een trotse mama

ik was een julie mama maar uiteindelijk werd ik een augustus mama omdat elise 2 weken te laat kwam maar die laatste dagen ben ik er niet veel geweest

hoi hoi
ik ben  dus ook  een augustus mama
ik was uitgerekend op 26 augustus en annique kwam keurig een dag daarna op de 27e( gelukkig maar) want 31 augustus ben ik zelf jarig

ik vind dit echt een heerlijk forum
ik vind het heel fijn dat je je verhaal kwijt kan.. mensen in je omgeving begrijpen je niet altijd , maar hier heb je altijd wel mensen die je steunen en je tips geven omdat hun kind bijna even oud is... alles is heel herkenbaar!

ook vind ik het een lekkere uitlaatklep, wil je ff klagen dan kan dat, en heb je iets simpels beleefd of meegemaakt, dan kun je dat ook kwijt

ik heb ook een paar goeie vriendinnen aan dit forum overgehouden... en dat vind ik super! jammer dat we te ver van elkaar wonen anders hadden we vast al wel verschillende keren koffie geleut hihi
dank je wel dushi mama van joella en bianca mama van sophie

de forumdag die ik heb gehad vorige week vond ik ook zeer geslaagd
lijkt me leuk om ook met hun  contact te houden!!!
het is hier gewoon een gezellig gebeuren met super leuke meiden met nog meer geweldige kids!!!
ik hoop dat dit forum ook altijd actief blijft!!!!

liefs sandra en dikke zoen van annique xxx

Ik ben ook een aug mama, was 10 aug uitgerekend maar mike was het echt op 7 aug zat.
Gelukkig maar want ik had al met 33 wk en met 35 in het zh gelgen omdat ik al weeën had en die ook zo weer weg waren, de 2 keer 6 uur weeën gehad, zh had gezegd dat ik echt ging bevallen. Dit was op 7 juli,  6 uur later zat ik bij de mac mn frustraties weg te eten...zonder kind, die nog gewoon in mn buik zat!

Dit alles heb ik gedeeld op het aug forum en dat was echt super, ook al kende je elkaar niet in levende lijfe, maar er was een band, die ik bij dit cluppie van zomer 2006 ervaar!!!

Ik hoop net als Sandra dat we nog heel lang zo doorgaan!!!

En ik vond ons kleine forumdagje van vorige week super!!! Voor herhaling vatbaar!!!!

liefs jen mv mike

Nou, ik nu ook dan....
Ik vond de tijd op het augustus-forum echt geweldig!
Ik weet niet eens meer hoeveel keer ik midden in de nacht heb zitten schrijven dat ik weer eens wakker was, en later dat ik weer eens voorweeen had...haha. Geweldig hoe er dan met me meegeleefd werd! Onvergetelijk! En dan natuurlijk tijdens en na mijn bevalling..... Tijdens, heb ik gewoon nog op het forum gemeld dat ik echte weeen had en snel zou gaan bevallen....Haha, even tussen het puffen door zeg maar. En erna....heb ik mijn moeder gezegd dat ze even moest melden hoe alles was gegaan en dat ik nog in het ziekenhuis lag. Ze hebben de volgende dag alle reacties (mijn lievelievelieve moeder) overgeschreven en meegenomen. Zo was ik zelfs in het ziekenhuis aan het forummen. Wat was het geweldig om alle reacties te lezen....krijg er weer een brok van in mijn keel....

En toen.....ging iedereen ineens hierheen....Ik ben toch maar gevolgd en heb geen seconde spijt gehad. Hier is het ook geweldig en ik heb inmiddels een paar echte vriendinnen gemaakt! Ook ik hoop echt dat we nog heel lang zo doorgaan, want ik kan jullie echt niet missen!!

Liefs Annet

Terug
Bovenaan