moeders augustus 2006

Hoi,

Ik was 23 augustus uitgerekend, maar er gebeurde maar niets. De één na de ander beviel en bij mij gebeurde er niets. Uiteindelijk zijn op 31 augustus de weeen begonnen en ben ik op 1 september bevallen van Renée. Maar ik heb altijd op het augustus forum gezeten en toen hier.

Ik ben altijd ontzettend blij geweest met jullie. In mijn omgeving was er echt helemaal niemand zwanger en er was niemand die op die manier met mij mee kon leven als we hier doen met elkaar. Ook na de bevalling was het heerlijk  om simpelweg begrepen te worden.

En last but not least, Esmé, wat heb ik een prachtige vriendin leren kennen hier.

Heel veel liefs,
Evelien

Hey Annet,

Ik ken jou volgens mij nog van het "zwanger-worden-forum".
Ik was 8 augustus uitgerekend en Finn is 2 augustus met een geplande keizersnee gehaald.
Grappig dat we elkaar alweer zolang "kennen" he?

Ik weet zeker dat ik Toulouse ook nog ken van het zwanger worden forum en volgens mij Fonske ook. Verder weet ik het niet meer zeker (is ook al weer zolang geleden!).

Liefs,

Tessie

Wat grappig dat verhaal hier boven.

Ik was namelijk 8 augustus uitgerekend en ben ook ingeleid, mijn meissie is 25 augustus geboren (ook dus 17 dagen te laat).

Ik denk er nog wel eens aan, puur omdat ik het heerlijk vond om zwanger te zijn ook al was het zo snik bloedje heet...

ik was hier niet actief toen ik zwanger was wel las ik al jullie verhalen mee maar heb me nooit aangemeld De een naar de andere baby werd geboren en ik was mijn zwangerschap zo zat dat ik wel kon janken dat iedereen maar beviel en ik niet hahaha...

groetjes mira mv marek 27 08 06

Ik was van het augustus-2006 mama's forum. Was ook heel erg gezellig daar!!
Ook vaak, heel vaak 's nachts zitten typen, wat ook heel gezelllig was.

Daarna naar hier overgegaan en vind het nog steeds super gezellig!!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

ik was ook van het augustus forum.
Volgens mij schreef ik toen niet zo vaak.
Maar ik heb volgens mij wel iedere dag een keer
gekeken of er weer een kleine geboren was.
Het was idd erg warm.
De 25e was ik utgerekend en de 28e is onze
Anne na een zeer snelle bevalling geboren.

En toen het steeds rustiger op het forum werd zijn we hierheen
verhuisd.
En dat is idd ook weer erg gezellig.

Groetjes Corine

o ja, ik was de 27e uitgerekend, maar ben op de 17e ingeleid en op de 18e is Lyanne geboren. Mensen wat was het toch waaaaarrrrrmmmm!! Dikke olifantenpootjes, ik had het geluk dat ze de controle's thuis kwamen doen ivm mijn bekken,hoefde ik die hete auto gelukkig niet in!!!

Terug
Bovenaan