moeders augustus 2006

Hoi,

Ik was 19 augustus uitgerekend en heb bijna m'n hele zwangerschap meegelezen en meegeleefd met iedereen. Zo leuk en zo herkenbaar. Dat iedereen in juli vreselijk aan t puffen was van de hitte en maar hoopte dat het minder warm zou worden. (gelukkig was t tijdens mijn kraamweek een beetje hetzelfde weer als nu).  Ik ben uiteindelijk 23 augustus bevallen in een recordtempo. Om 00.25 kreeg ik m'n eerste wee en om 02.02 was m'n meissie er. Mijn 1e bevalling was ook  vrij snel in 5 1/2 uur was jaycee er. De verloskundige zegt nu ook gekscherend bij een eventuele derde kom ik in de tuin bivakeren. Jaycee onze oudste is door alles heen geslapen en ongeveer om een uur of 4 werd ze wakker kwam even in ons bed en toen Hendri d'r weer terug in bed lag had ze nog niets door. Pas toen ze in de ochtend wakker werd had ze door dat er een baby was. Zo schattig. En nu is ze alweer een jaar, het lijkt wel alles in turbo tempo gaat hihi. En er zijn zoveel dingen die weer door je heen gaan de zwangerschap de bevalling pff soms best een beetje heel erg emotioneel. Vooral als je terugdenkt aan bepaalde dingen.

De laatste 5 of 6 weken van m'n zwangerschap heb ik niet meer meegelezen. Er schreef nog iemand op het forum die tegelijk met mij uitgerekend was. Alleen haar kindje was met 36 weken overleden. Dat heeft me toen zo aangegrepen dat ik even niet meer wilde meelezen. Stom misschien maar op de een of andere manier kwam dat zo dichtbij en was mijn angst haar werkelijkheid geworden. Nu dacht ik er weer aan met de uitgerekende datum en op kahlyn's verjaardag.

Helaas gebeuren er zulke nare dingen en het gekke is dat voordat ik moeder werd ik dat soort dingen ook heel verschrikkelijk vond kindjes die ziek waren of overleden of wat dan ook. Maar nu als moeder lijkt t net of alles je 100 x sterker aangrijpt. Bah.

Maar goed over naar leukere dingen, dit forum is ontzettend leuk en gezellig en ook al kan ik of heb ik niet altijd de tijd om te reageren het meelezen is al ontzettend leuk. En ook daar kun je al veel steun aan hebben.

Dus meiden top dat jullie het forum zo leuk houden.

Groetjes nathalie mv van jaycee 11-01-04 en kahlyn 23-08-06

Terug
Bovenaan