MOEDERS! Geef deze tip voor a.s. Moeders!

<p>Hoi moeders! </p><p>1 hele simpele vraag waar jullie als moeders antwoord op weten:</p><p>Waar hebben jullie de kledinghangers gekocht voor jullie babykleding? </p><p>En dan bedoelen we niet de rechte hangers, die heb je inderdaad overal, maar de kleine versie van volwassenen, dus de gebogen hangers!</p><p>DEEL AUB JE TIPS! </p>

https://www.prenatal.nl/slapen-en-thuis/slapen/babykamer-accessoires/houten-hanger-verpakt-per-4.-0936820011.html?dwvar_0936820011_kleurnaam_60=White

Dit is al de derde topic waarin je vraagt om tips over kledinghangers, heb je ook naar de vorige tips gekeken waar je om vroeg?

[quote quote=10175215]Dit is al de derde topic waarin je vraagt om tips over kledinghangers, heb je ook naar de vorige tips gekeken waar je om vroeg?[/quote]
Wat fijn dat je me daar op wijst! Ik had totaal geen idee dat dit de derde al was..............zucht.
Natuurlijk heb ik gekeken naar de reacties, maar als jij ze ook hebt gezien dan kun je zien dat daar nog niet de goede tip bij zit. Net als in dit topic lezen mensen niet en stuurt iemand hierboven RECHTE hangers van de prenatal terwijl ik zeg dat ik kromme zoek. Of een link met hangers die niet beschikbaar zijn op Bol.com! In de vorige topics krijg ik tips van kinderkledinghangers bij Leen Bakker en ikea. Daar ben ik gister geweest en dat is een tussenmaat tussen baby en volwassenen. 

Terug
Bovenaan