MOEDERS! Geef deze tip voor a.s. Moeders!

[quote quote=10175270] Ze proberen je alleen maar te helpen  Ikea hangers werken hier prima trouwens voor baby kleertjes, zijn gewoon gebogen en kosten maar €2,99 per 5 stuks.[/quote]
Waardeer ik ook zeker hoor. Ik irriteer me alleen aan mensen die een bepaalde toon aanslaan of dingen beter denken te weten zonder dat het ergens goed voor is. Verder alleen maar liefde voor iedereen die elkaar hier helpt ❤️

Ik heb ook de Ikea, maatje 50 kon er prima op. Kreeg er geen hoekjes van in de kleren bij de schouders, ook niet toen het er al 3 maanden op hing. Dus zal je die aanraden. 

[quote quote=10175281]Waarom wil je de gebogen hangers?[/quote]
Wat ik begrijp van vriendinnen om mij heen, is dat zij de voorkeur geven aan gebogen hangers omdat ze bij rechte geen vestjes aan opgehangen krijgen, of bij dunnere stofjes heel erg op de schoudertjes puntjes zien van de uiteinde van de rechte hangers. Leg ik dit goed uit? Hahaha

[quote quote=10175286]Ik heb ook de Ikea, maatje 50 kon er prima op. Kreeg er geen hoekjes van in de kleren bij de schouders, ook niet toen het er al 3 maanden op hing. Dus zal je die aanraden.[/quote]
THANKS ❤️ ikea geeft iedereen dus de voorkeur. Da’s mooi! En dankjewel dat je aangeeft dat 50 erop past! 

Wibra heeft hele fijne kinderhangers vindt ik. Zijn volgens mij niet echt baby kleerhangers maar ik gebruikte ze vanaf maat 50 en paste prima. Grootse voordeel is dat ze van suede zijn dus kleding glijdt er niet vanaf.  

Terug
Bovenaan