MOEDERS! Geef deze tip voor a.s. Moeders!

Ik vouw de kleertjes gewoon op. Net zo makkelijk en ze kreukelen toch niet vanwege alle zachte stofjes. Ben eigenlijk ook nog nooit kromme hangers voor baby’s tegen gekomen.

Die tussenmaat van de ikea gebruik ik toch echt voor mijn baby. Mijn zoontje van 3 heeft al grotere hangers (die plastic gekleurde van de IKEA)
Ik vind de tip van de c&a toch ook wel erg goed. Ik heb er daar ook een aantal van. Maar mijn oog houdt graag van een rustige kast met allemaal dezelfde hangers. Waarom, geen idee, de deur zit dicht...

[quote quote=10175222]Die tussenmaat van de ikea gebruik ik toch echt voor mijn baby. Mijn zoontje van 3 heeft al grotere hangers (die plastic gekleurde van de IKEA) Ik vind de tip van de c&a toch ook wel erg goed. Ik heb er daar ook een aantal van. Maar mijn oog houdt graag van een rustige kast met allemaal dezelfde hangers. Waarom, geen idee, de deur zit dicht…[/quote]
Fijn om te horen dat die van ikea dus wel bruikbaar zijn. Ik had heel erg het idee dat ze een slag te groot waren! Had ook hele mooie gezien bij Le Petit Lapin maar die zijn 55 euro voor 8 stuks. Gekkenhuis! Ik hou ook van een rustige kast hahaha. En het liefst witte hangers ?

[quote quote=10175221]Ik vouw de kleertjes gewoon op. Net zo makkelijk en ze kreukelen toch niet vanwege alle zachte stofjes. Ben eigenlijk ook nog nooit kromme hangers voor baby’s tegen gekomen.[/quote]
Je hebt er best veel die dat verkopen maar de meeste vragen echt een smak geld! Bij Le petit lapin vragen ze 55 euro voor 8 hangers... vandaar dat ik op zoek was naar de goedkope tip! Haha :)

Ik heb ze gister idd nog bij de Ikea zien liggen. Zijn gewoon kleine witte en ronde kledinghangers. Bij Ikea kun je geloof ik ook gewoon online bestellen...

[quote quote=10175217] Wat fijn dat je me daar op wijst! Ik had totaal geen idee dat dit de derde al was…………..zucht. Natuurlijk heb ik gekeken naar de reacties, maar als jij ze ook hebt gezien dan kun je zien dat daar nog niet de goede tip bij zit. Net als in dit topic lezen mensen niet en stuurt iemand hierboven RECHTE hangers van de prenatal terwijl ik zeg dat ik kromme zoek. Of een link met hangers die niet beschikbaar zijn op Bol.com! In de vorige topics krijg ik tips van kinderkledinghangers bij Leen Bakker en ikea. Daar ben ik gister geweest en dat is een tussenmaat tussen baby en volwassenen.[/quote]

Ze proberen je alleen maar te helpen ;) 
Ikea hangers werken hier prima trouwens voor baby kleertjes, zijn gewoon gebogen en kosten maar €2,99 per 5 stuks. 

Terug
Bovenaan