moeders september 2006

A

Anoniem

Guest

Nou zet hem op!

oke, ik zal de pen als eerste oppakken.

Ik ben super trots dat in september mijn kleine mannetje al weer 1 jaar wordt.
tevens ben ik super verdrietig dat de baby tijd alweer voorbij is.
Chris is mijn laatste kindje en het voelt heel gek om nooit meer zwanger te zijn, nooit meer getrappel te voelen, nooit meer zo'n klein wurmpie tegen je lijf aan....nooit meer op nieuw het wonder mee te mogen maken

maar er is zoveel om trots op te zijn en blij om te zijn
Zijn eerste lachjes met 4 weken, zijn eerste grijpen, zijn eerste kruipen, zijn eerste tand, voor het eerst optrekken in de box....en die overweldigende glimlach wat nu geschater is geworden....

september moeders... ..... wat een prachtig jaar!

liefs Pascal

heb ik gewoon helemaal niet het eerste berichtje gelezen...lekker muts...

wat mijn herinneringen zijn....aan het september forum

het fijne van ervaringen delen. Het was mijn derde zwangerschap maar in mijn omgeving de enige zwangere. Je wilt soms toch effe lekker kletsen met zwangergenoten.

Ik vond het ook leuk om elkaar dingen te vertellen, vragen enz
Een klein aantal van dat forum is hier ook actief. Het is toch leuk om te horen hoe het iedereen vergaat. En dan de spanning toen om de beurt al die geboortes kwamen..en dan dacht je...nu wil ik!   Super.

dus...ik vond het helemaal leuk!

Pascal

Ook ik kom van het september 2006 forum. Wat ik zo heerlijk vond aan het forummen en nog steeds , dat je van elkaar de leuke en minder leuke dingen bespreekbaar kon maken. Ook het moment dat de eerste septemberbaby's in aantocht waren dacht ik steeds nu wil ik toch ook wel mijn kleine zien.

Als ik dan nu af en toe bekende namen zie dan denk ik terug aan het septemberforum. Hoe we daar met elkaar meeleefden als er weer iemand misselijk was of dat we met zijn allen dachten dat het nu dan toch echt weleens zou kunnen gebeuren en het aller grappigste vond ik dat wij op een gegeven moment riepen dat het volle maan zou zijn.....

Tja en over een aantal weekjes word mijn jongste spruit alweer 1 en dan is hij geen baby meer. Dan wordt hij een echte dreumes. Heel soms denk ik weleens laat hem nog maar even lekker klein blijven het gaat allemaal al zo snel. Maar als ik zie wat hij in een jaar tijd toch maar even gepresteerd heeft, lachen, kwebbelen, zijn eerste tandjes, zijn eerste woordjes en het optrekken en staan in de box of bed. Heerlijk was de babytijd......

Ook voor mij was het de laatste zwangerschap. Heel vaak sta ik daar even bij stil. Dan zie je al die meiden met zo'n toeter en dan krijg ik een brok in mijn keel. Zullen nog wel de na-de-zwangerschaps-bevallingshormonen zijn. Tja 23 september nemen wij dus ook officieel afscheid van de babyperiode en gaan we weer een nieuwe periode tegemoet.

Groetjes Jolanda

he yorick

Wat toevallig dat het ook jou laatste is en ook geboren op 23 september.
Chris is ook de laatste van ons en ook van 23 september , dus samen feest!
leuk zeg.

groetjes Pascal

Hoi Pascal,

Toen ik jou verhaal las, moest ik echt wel even lachen. Wat een toeval is het dat ze allebei op de 23e geboren zijn en dat ze dan ook nog eens een afsluiting zijn van een heerlijke periode die ik voor geen goud had willen missen........

Ben benieuwd wie er nog meer gaan reageren......

Groetjes Jolanda

Hoi hoi,

Ik ben ook een septembermama,ik heb toen niet zoveel geschreven ,meer gelezen eigenlijk.Ik heb er echt heel veel aangehad,als je vragen had of gewoon de ervaringen van andere aanstaande mama's.Nu op dit forum ben ik wel actiever.

Maar ach wat is m'n lieve schat toch gegroeid en wat kan ze toch al veel.22September nemen ook wij afscheid van het babyjaar,waar ik met volle teugen van genoten heb,Ik ben gestopt met werken om zoveel mogelijk bij onze dochter te zijn en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad.Het zal best emotioneel worden denk ik haar eerste verjaardag.Maar we gaan vol goede moed en veel enthousiasme het dreumesjaar tegemoed!!

Op het zomermama'sforum zie ik wel wat bekende namen van toen en vind het erg leuk dat ook zij nog steeds actief zijn.
Dames tot babbels!
Liefs Kitty en Tess.

Ik heb een hele tijd op het zwangerforum rondgehangen voordat ik het septemberforum ontdekte. Vond het superfijn om al mijn zwangere frustraties te delen met de aanstaande mama's en toen ..... kregen we een voor een een kindje en liep het forum leeg :-(( maar gelukkig zomer 2006 ontdekt.... en alle behoeftes zijn weer voorzien. Heerlijk om mee te lezen. Wat fijn de herkenning en wat veilig dat er moeders zijn met oudere kindjes die waarschuwen voor iets wat bij hun niet helemaal goed ging. Ik voel me zo zeker, doordat ik hier alles kan vragen en lezen. Samen weet je gewoon heel erg veel.

een dikke knuff voor jullie allemaal en dat we er nog zo'n gezellig jaar achteraan mogen plakken

(((((KNUFFFFF))))))

mama van Rêve

Terug
Bovenaan