moeders september 2006

Hoi,

Hier nog een September mama, Chelsey is ook 23 September geboren.
Ik ben zelf hier pas gaan schrijven  nadat Chelsey  geboren is, maar las al langer mee, waar ik erg veel van genoten heb, helemaal tijdens mijn verlof, ik ging toch elke dag ff spieken of er al dames bevallen waren, want wat wilde ik toen ook graag, en dat van de volle maan weet ik ook nog, hihi.

Ik vind dit jaar ook erg snel gegaan, vandaag zat ik naar Chelsey te kijken en had ik opeens zoiets van wat ben je groot!! het baby is er eigenlijk al vanaf...wat ben ik trots op mijn meid!

Groetjes Elise

Nou dan kan ik niet ontbreken he!!!!!!!!!!!!
Ook ik ben aardig actief geweest op het septemberforum.
zo bijzonder om je gevoelens en ervaringen te kunnen delen,niet iedereen om je heen is zwanger tenslotte.Wat was het geweldig,vooral in mijn verlof,de een na de andere beviel en wat leefde ik mee.en ik maar zenuwachtiger natuurlijk,want hoe is het nu om te bevallen...
Ook ik weet het nog van de volle maan haha en dat tobi typte dat de weeen zo goed als waren begonnen..
Mila is mijn eerste kindje,ik vondt het geweldig om te lezen hoe jullie alles ervaarden.
Heel veel heb ik aan jullie gehad in deze voor mij zeer heftige,emotionele en bijzondere tijd.Toen ik was bevallen moest ik het ook zodra ik het kon , gauw doorgeven aan "de meiden van het forum''.
Zelf ben je zo kort na de bevalling even minder actief,maar ik miste het wel op de een of andere manier.
ik vondt het jammer dat het septemberforum bijna niet actief was en moest even wennen op het zomerforum.toch andere namen en groter.
maar ben wel blij met dit forum,jullie verhalen te lezen en om mijn vragen te kunnen stellen.en soms je   verhaal  kwijt te kunnen.
En het blijft leuk  om van  " de oude bekenden' verhalen te lezen.
16 september sluiten wij het babyjaar af en wij hopen er nog een te krijgen.
liefs piewie

Jawel een september mummie!
Ik vond het altijd heerlijk om te lezen wat er allemaal speelde bij iedereen.
En inderdaad de volle maan........
Toen ik bevallen ben, zat ik 's avonds met de laptop op bed om alle familie en vrienden een foto te sturen.
De avond erna zat ik op het forum, verslavendddddd
En de verslavingis nog groter geworden.
Eerst dacht ik dat ik het zomer forum niets zou vinden, zo groot en met 'onbekende', maar al snel was iedereen weer 'bekend'

Ik ga hier iedereen nog heeeeel lang vervelen, of je het leuk vind of niet! haha

Jow....hier ook eentje uit september!
Op de 18e is ons mupke geboren.
Ik heb nooit veel geschreven, maar wel elke dag gelezen.
Ik vond het heerlijk om te lezen hoe andere hetzelfde mee maakten als ik.
Ook was het erg leuk om te lezen wie al bevallen was en wie er nog met een dikke buik rond liepen.
Maar...wat gaat de tijd snel!!! Nog even en dan wordt onze kleine meid al 1 jaar.
Dat vind ik heel leuk, maar ook een beetje niet leuk! Gewoon omdat het ze snel gaat! Je moet echt genieten van elk moment!
Groetjes Renate (mama van Indy)

Nou hier nog een september mama....ik heb heel veel gelezen en niet veel geschreven maar ik vond het super. Ook hopte ik vaak naar de augustus mama's omdat ik echt het gevoel had dat ik in augustus zou bevallen (terwijl ik 5 sept was uitgerekend).
Ik heb eerst ook veel op het zwanger worden/zijn forum gezeten maar toen ik eenmaal zwanger was ben ik meteen overgestapt. Vooral de buikfoto's die regelmatig de revue passeerden...erg leuk. En in mijn verlof heb ik daaaaagen achter de pc gezeten om alleen maar de bevallingsverhalen te lezen en namen te kijken (want ja, je zou toch een mooie naam over het hoofd hebben gezien...).

Hier is het idd weer een stuk groter, maar niet minder gezellig!

Op 9 september sluiten wij ons jaar af (ze is als enige van dit forum op de 9e geboren...hihi). en wordt onze kleine meid dreumes!

Groetjes,
Patty (mv Nynke 9-9-06)

Hey,

Ook ik las en schreef mee met de septembermama's. Ik was 27 september uitgerekend, maar Dean kwam pas 8 dagen later op 5 oktober ter wereld. Op het laatst van de zwangerschap hield ik de lijst bij van de septembermama's. Al gauw was iedereen bevallen en was het stil (logisch). Ik heb vanaf eind september meegeschreven met de Oktobermama's en dat nog ik nog steeds via msn. Ik vond het altijd leuk en interessant om mee te lezen. Een heleboel mieden "ken" ik nog van het septemberforum. Officieël gezien hoor ik hier bij de zomermama's eigenlijk niet thuis. Maar ik vond, en vindt nog steeds, het hier zo gezellig!!!

Groetjes,
Nelly mv Dean

P.s.: ik heb dit berichtje met mijn septemberforum-nickname geschreven.

Ik ben eigenlijk een soort twijfelaartje. Ik was begonnen op het augustusforum omdat ik dat had berekend. Toen kende ik de meiden daar een beetje en werd de datum verplaatst naar begin september. Maar ik ben op het augustus-forum blijven hangen. Pas de laatste paar weken toen de helft al bevallen was ben ik toch maar overgestapt op het septemberforum. Ik had na de bevalling ineens helemaal geen zin meer om te forummen, (??? kun je het je voorstellen) maar na een paar dagen toch maar weer gegaan, en helaas, ben weer verslaafd.
Meiden, thanx!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan