Moeders v. Moeders

Hallo aanstaande mama's! gefeliciteerd allemaal! Morgen komt er een vrouw van Moeders voor moeders, ik heb me namelijk aangemeld.Ben nu 6 weken zwanger. Ik vind het toch wel weer heeeel spannnend om weer een test te doen, hadden jullie dat ook? En wat moesten jullie doen, urine bewaren of mocht je er over de teststaaf plassen op het toilet? Veel liefs van mij
 
Ik deed niet mee met moeders voor moeders. Zij doen mee aan praktijken waar ik niet achter kan staan. Ze hebben je zeker verteld dat de urine die je afstaat naar onvruchtbare vrouwen gaat.
 
Ik heb ook niet meegedaan ook al wist ik wel zeker dat het grootste deel van de urine naar onvruchtbare vrouwen gaat.

Wat mij zo tegen de borst stuit is dat MvM zegt een eerlijke organisatie te zijn maar dat een groot deel (groter dan ze toegeven!!) van hormonen voor de commerciele afslankindustrie gebruikt worden. Er worden medicijnen van gemaakt waar slimme mensen veel geld aan verdienen en het werkt in de meeste gevallen nog geeneens!

Ik besloot om er gewoon niet aan mee te doen. Als MvM echt een betrouwbare organisatie is, zullen ze het niet oogluikend toestaan, iets wat ze nu wel doen omdat ze ervoor betaald worden. Van de gratis verstrekte urine!
 
Om WEL antwoord te geven op je vragen: Ik vond het heel erg spannend om weer een test te doen. Gelukkig was de informatrice heel aardig en heeft ze uitgebreid de tijd genomen om me alle geruststelling te geven die ik me als pril zwangere kon wensen. Ze had van tevoren gevraagd of ik wat ochtendurine voor de test in een potje wilde bewaren.
 
Hartstikke goed dat je meedoet aan moeders voor moeders. Ik heb er op dat moment niet aan gedacht. Dat kwam pas veel later en toen was het te laat.
Succes met je zwangerschap
 
Ik doe ook mee met MvM.
Ik moest ook urine opvangen in een potje. De test zelf was weer spannend, maar ik was nog steeds zwanger. (dat was mijn 3e test ondertussen.)
 
Fijn dat je je afval weggeeft en er andere mensen mee helpt (dat zouden meer mensen moeten doen). Het kost jou niks en anderen zijn er enorm mee geholpen (het grootste gedeelte gaat echt wel naar vrouwen die het nodig hebben).

Ik heb zelf ook meegedaan. Moest inderdaad ook in een potje plassen en daarmee werd de test gedaan. Ik vond het ook weer erg spannend.

groetjes, Jane 26 weken
 
Terug
Bovenaan